begonnen moeders voor moeders

hey meiden,
hier weer een up-date van me hahaha.
ben iniddels de 8 weken voorbij.ppfff weer en week voorbij!!
blijft spannend allemaal,maar probeer nu ook wel te genieten! nog 2 weken wachten voor mijn echo.....
ben wel al begonnen met moeders voor moeders.pffff staat wel leuk al die flesen in het kratje in mijn wc.nog opletten ook voor als ik onverwacht visite krijg!!
nou hopelijk is het snel 10 nov en kan ik zien dat alles goed zit!!
groetjes maartje
 
Het is tegenwoordig tot 16 weken toch mvm? En komen ze het bij je ophalen of moet je het zelf brengen.

Bij mijn vorige zwangerschap waren er mensen achter gekomen dat ik zwanger was, die mevr, van mvm had een briefje achtergelaten op de kratten als je ze gaat halen zeg maar, met heel duidelijk mijn voor en achternaam. Daar was ik niet zo blij mee, durf daarom ook niet meer mee te doen (heb al wel 2x meegedaan)

Ja en de weken kruipen voorbij, ik ben ook pas 7 weken en heb dinsdag eindelijk de echo (normaal had ik die met 6 weken al) maar wilde deze keer wachten. Vorige keer was niks te zien en dan heb je nog meer spanning.

Gr.
 
Ik ben ook bezig met moeders voor moeders, mij maakt het niet uit wie het ziet, schreeuw het zelf toch ook van de daken dat ik zwanger ben. Maar kan wel begrijpen dat als je het geheim wilt houden het zo niet leuk is.

succes met je echo!!
 
Ze komen de flessen 1x pw ophalen.Ik doe zelf nu 2wk mee en er staat geen naam hoor op de flessen.Meeste mensen herkennen natuurlijk wel de flessen als ze ze zien staan,maar het is toch geen schande als mensen het weten??
Je doet iets heel moois voor een goed doel.Ik heb er zelf ook baadt bij gehad (ben dmv IVF zwanger geraakt)
 
Nou wij hebben een behoorlijke geschiedenis wbt zwangerschappen en we willen nog geen familieleden zenuwachtig maken zolang we nog niet weten of alles goed is. Ik zou het ook graag aan iedereen willen vertellen maar het is nog even verstandig van niet.

Ik vind het helemaal top dat vrouwen er aan mee doen ik weet zelf wat voor opgave het is (ik moest het brengen en halen) maar ik wil eerst wat duidelijkheid voor mezelf (door een echo) voordat ik mee doe.

Ik was zo teleurgesteld de vorige keer, mijn zus belde op om te vragen of ik zwanger was en wilde het zooooo graag zelf vertellen toen..........
 
Nou wij hebben een behoorlijke geschiedenis wbt zwangerschappen en we willen nog geen familieleden zenuwachtig maken zolang we nog niet weten of alles goed is. Ik zou het ook graag aan iedereen willen vertellen maar het is nog even verstandig van niet.

Ik vind het helemaal top dat vrouwen er aan mee doen ik weet zelf wat voor opgave het is (ik moest het brengen en halen) maar ik wil eerst wat duidelijkheid voor mezelf (door een echo) voordat ik mee doe.

Ik was zo teleurgesteld de vorige keer, mijn zus belde op om te vragen of ik zwanger was en wilde het zooooo graag zelf vertellen toen..........
 
Hoi Mamielisa,

MvM is per woonplaatst verschillend. Ik woon midden in de stad en moet dus 1x in de week zelf met die krat aan het sjouwen. Acheraf gezien vind ik het toch een heel gedoe. Ik ben nu 11 weken zwanger en had al met 5 weken genoeg hcg om mee te doen, dus ik ben al een tijdje bezig. Ik raakte wat gedemotiveerd toen ik van een vriendin die moeilijk zwanger raakte en nu zwanger is, hoorde dat zij niet mee doet omdat het zo'n gedoe is. En dat terwijl je het juist doet voor vrouwen die moeilijk zwanger raken... Maar goed, nog een week of 5... En gelukkig zijn er meer vrouwen die meewerken, want ze schijnen zwembaden vol urine nodig te hebben en er zijn vrouwen die heeeeel blij zijn dat andere vrouwen een week of 10 in een maatbeker willen piesen... hahaha Dus ik zou zeggen, succes met MvM en met je zwangerschap! En eh, ik had de krat eerst gewoon in de slaapkamer staan en de beker achter de wc. Geen haan die er naar kraait!
 
Ik heb me ook net opgegeven, ik vind het een super goed doel! Als het goed is neemt iemand contact met mij op binnenkort.
Ik weet niet zeker of ik ze dan moet halen en brengen of dat iemand hier komt. In elk geval moet het niet te opzichtig want ik wil het nog even geheim houden.
Ik woon in een klein dorpje waar iedereen enorm kletst en daar heb ik niet zo'n zin in... Ze komen er snel genoeg achter.
 
Terug
Bovenaan