Begonnen? Wanneer bellen?

Hallo,

Ik denk dat het "begint".
Bij 36+1 leek dit ook al zo te zijn maar toen zakte het (gelukkig) weer. Sindsdien toch wel wat harde buiken en rommelen (vooral s avonds en in het weekend). Nu lijkt het de hele dag wel "bezig" te zijn.
Alleen het probleem, wat mij nu dus een beetje onzeker maakt, het lijkt vrij consequent te zijn in mate toe te nemen en dan ineens een half uur tot uur niks.. en weer een beetje opbouwend en dan herhaalt het zich..vanochtend ook wat "stekende" pijn, nu vooral menstruatie achtig! Ik wil niet te vroeg de VK bellen of mezelf voor de gek houden dat het zover is.. tweestrijd dus..

De baby is overigens heel soms tussendoor beweeglijk/actief.. zeg dit wat over de "vordering of activiteit van wel of niet beginnende bevalling"?

Wel spannend maar ben er ook zo klaar voor dat ik misschien hoop dat het begonnen is of daarom onzeker ben.

Iemand tips/advies/ervaring?

Beter teveel bellen dat te weinig! Toen ik begon met bevallen (37+6) had ik het idee dat ik buikpijn had en sliep gewoon verder. Tot mijn man dacht er klopt iets niet. Verloskundige gebeld die was er binnen 30 min en ik had al 8 cm ontsluiting! Binnen een uur was mijn zoontje er! Gelukkig dat mijn man had gebeld want anders was ze nog te laat geweest ook. Gewoon bellen, dan heb je zekerheid! Succes

Hi,
je kunt altijd even bellen. Als ze wel langskomen om te controleren weet je in iedergeval ook gelijk of je al iets van ontsluiting hebt. 
Zelf zit ik ook te wachten tot het gaat beginnen. Vannochtend ook weer een paar uur lang voorweeen gehad en uiteindelijk zakte het toch weer af. Nu rommelt het nog lichtjes maar ik verwacht er weinig van. Hopelijk is het bij jou begonnen en zal het zo verder doorzetten. 
Succes! 

Terug
Bovenaan