Begonnen????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Vanaf vanochtend 10.45 uur heb ik om de 7-10 minuten harde buiken of weeen, ik weet het niet helemaal. Ze duren steeds 3 minuten! Ben nu 36w2d.
Misschien een rare vraag, moet ik de verloskundige al bellen of moet ik het nog eventjes afwachten? Misschien gaat het nog wel weer weg vanmiddag!
We hebben al wel alles klaar gelegd voor een reis naar het ziekenhuis. Ik wilde zo graag thuis bevallen, maar ja, we wachten maar af.

Groetjes Andrea

Als je vliezen nog heel zijn, kunnen het best voorweeën zijn.
Maar als ik jou was (en het houd echt een paar uur aan), dan kun je toch even je vk bellen? Beter 1x teveel, dan te weinig!

Ik denk dat het in jouw geval echt voorweeën zijn, maar je weet nooit.

Sterkte en groetjes Renata.

We hebben gistermiddag de vk toch nog op bezoek gehad om 14.00 uur. Echter er was niks aan de hand, maar voor de zekerheid kwam ze om 18.00 uur nog even weer. Toen was er wel wat verandert zoals ze kon voelen bij het toucheren. Ik heb vannacht heerlijk geslapen en de 'weeen' zijn ook verminderd. Dus waarschijnlijk waren het indalings- of voorweeen. De vk zei in ieder geval wel dat er wat gaande is, maar ze kon het ook niet echt verklaren.
Vanmiddag komt de vk nog even langs om te kijken hoe het nu gaat en dan zullen we wel weer zien. Mijn man is gewoon aan het werk gegaan. Hopelijk blijft het toch nog even zitten want het is eigenlijk nog wel wat te vroeg. Het kindje beweegt wel heel erg in ieder geval.
Ik zal jullie op de hoogte houden.

Groetjes Andrea

Spannend zeg!
Zeker omdat je niet precies weet wat je voelt! Sterkte ermee!

Terug
Bovenaan