begrafenisverzekering

Dit bericht is niet negatief en niet om mensen op te jutten maar een goedbedoeld advies...
Gaat om het volgende... bij de meeste zwangerschappen gaat iedereen ervanuit dat het maar goed zal gaan... maar wat nu als het niet goed gaat? na 24 tot 26 weken ben je verplicht om het kindje te begrafen...dit kost je al snel 3000 euro...denk dat de meeste mensen dat niet zo uit hun zak kunnen schudden... ikzelf heb me bijverzekerd... voor iets meer als een euro per maand waardoor je jezelf toch een stuk indekt... bij sommige verzekeringen zit het er al standaard in het pakket... zal me toch even erover laten informeren...een goedbedoelde tip en we gaan er nog steeds vanuit dat we allemaal een mooi kindje uiteindelijk in onze armen zullen hebben he !!!
 
Snap ik hoor, dat het een goedbedoelde tip is. Ik heb er zelf ook al over nagedacht hoe en wat. heb jij je gewoon laten verzekeren bij je eigen verzekering of een aparte verzekering genomen?
Weet jij ook hoe het werkt met aansprakelijkheidsverzekering?

groetjes karin
 
Ik heb me gister er ook al voor aangemeld bij mn verzekering.
Ik vind t inderdaad wel belangrijk.
Het zal je maar overkomen!!
Je verzekerd jezelf je ook toch?!
 
Jeetje hee, dat vind ik eigenlijk wel een goeie tip van je hoor. Is juist goed om over dit soort dingen na te denken toch? Tuurlijk hoopt iedereen dat het goed gaat, maar dat weet je nou eenmaal nooit 100% zeker!
Ook zoiets: wij willen ook al kort na de geboorte vragen of mijn zus en haar man voogd willen worden. Toch ook weer zoiets dat je maar beter geregeld kunt hebben...??
 
hoi karin... ik heb me bij laten verzekeren... want bij ons zat het er niet standaard in... in principe met aansprakelijkheidsverzekering word de baby na de geboorte er automatisch bijgezet...en het bijverzekeren koste me iets meer als een euro per maand... nou daar heb ik dus geen risico voor genomen :) voelt toch wat lekkerder nu...
 
Ik heb een uitvaartverzekering en bij mij in de polis is geregeld dat als het kindje levenloos geboren is, het standaard 2 maanden is meeverzekerd. Moet je wel binnen die 2 maanden alsnog je kindje opgeven.
 
Ok, zie je anoniem. Je tip is wel wat waard geweest hoor, ondanks de beladenheid van het onderwerp. Harstikke goed van je dus en ik zal inderdaad mijn verzekeringsmeneer morgen eens gaan bellen!!

groetjes Karin
 
Terug
Bovenaan