Begrijp er niets van??

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Even jullie advies ik was 21 feb voor het laatst ongi,
dus volgens mij had ik het20 maart weer moeten worden, ik was 4 dagen overtijd, krijg afgelopen vrijdag bij het plassen helder rood bloed en daarna 2 x in m'n inleg kruisje mijn buik voelde raar, normaal heb ik altijd erge buikpijn en last van mijn rug, zaterdag helemaal niets en zondag bij het afgeven en beetje licht bruin slijm en de hele dag niets en vandaag ook niet.

Vind het heel erg raar en ik heb behalve last van mijn darmen en raar gevoel in mijn buik.

Ik kan me niet voorstellen dat dit mijn ongi was en een innesteling lijkt me erg laat.

Iemand een idee?

Liefs, Fre

Hoi Fre,

Wat een verwarring allemaal he?!
Mijn ervaring is nu toch wel dat het echt elke maand anders kan zijn. Zelfs al ben je altijd op tijd en even veel bloedverlies, het kan zomaar ineens anders zijn.
Een innesteling lijkt mij ook niet, daar hoort geen rood bloedverlies bij, eerder wat bruine afscheiding.

Misschien dat iemand anders hier je verder kan helpen.

Succes!

hoi fre

ik heb het bij mijn 1e zwangerschap ook gehad was bij mij de laatste ongi voor ik voelde dat pil uitgewerkt was (ben door ernstige ongi pijn aan de pil gegaan) had het in 1 maand 2x 2 dagen dus ik testen maar volgende ronde gewoon normaal ongi met ernstige pijn en daarna gelijk zwanger dus misschien is het nog ontpillen?

veel liefs

hi,
menstruaties verschillen per keer..
dat maakt de boel zo onzeker allemaal.
het kan ook zijn dat het geen menstruatie is,maar een bloeding..
en dat je dus zwanger bent.dan zou je een test kunnen overwegen.
of je wacht tot je volgende menstruatie.

lastig he,al die dubbele gevoelens..

Bedankt voor jullie reacties,

mijn buik voelt nog steeds vreemd, ik geloof zelf niet dat het een menstruatie was, 1 dag lijkt me een beetje weinig en het was ook niet veel.
Maar ik heb verder nergens last van, dus ik denk dat ik het maar ff afwacht tot vlg week. En misschien dan een test ertegen aan gooi.
Ik wil nml geen teleurstelling, heeft me al te veel testen gekost.

Afwachten dan maar!

Terug
Bovenaan