begrijp het niet..

hallo zwangere dames,
hier een vraagje voor jullie,ben gisteren naar de vk geweest en daar zouden we naar het hartje van de baby luisteren(ben trouwens 12 weken)in eerste insantie konden we het hartje niet vinden ,de verloskundige zei "ga even naar de wc mischien is je blaas wat vol"zo gezegt zo gedaan.Weer luisteren niets te horen, op een gegeven moment ging ze luisteren net onder de navel ,en ja hoor daar was ie.
Maar nu komt mijn vraag, volgens de verloskundige is dat met 12 weken nog niet mogelijk dat ie al onder de navel zit volgens haar hoort bij 12 weken bij de schaamstreek te zitten.
Weet iemand wat dit inhoud?
Of heeft iemand dit ook weleens meegemaakt?
Heb met 8 weken een echo gehad,de verloskundige dacht misschien aan een grote baarmoeder maar dar lijkt me sterk had dat ook niet met de eerste...
eventueel een tweeling?????
of ben al langer zanger maar die echo dan ,wordt gek van onzekerheid moet pas weer over 4weken .
Bedankt voor het lezen naar mijn klaagzang maar zit er echt mee!!!
alvast bedankt MUTS
 
hoi
ik zou me niet druk maken als ik jouw was. zei die vk dan niets over een verder onderzoek of nog een echo ofzo? ik neem aan dat als zij iets raar vind, dat ze je dan toch wel doorstuurt naar de gyn.
misschien ben je dan toch wel iets verder dan je verwacht had. of ligt het kindje misschien toch wat hoger dan normaal ofzo. maar het hartje deed het in ieder geval en dat is al heel fijn toch?!
groetjes van sandy
ps: vraag gewoon een verwijskaart naar de gyn.als je ongerust bent.
 
Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom je in die onzekerheid blijft zitten?!
Je kunt toch gewoon nog een echo aanvragen? Het is zeker niet normaal dat je baarmoeder met 12 weken al bij je navel zit. Bel je verloskundige en zeg dat je ermee zit en dat je graag een echo wilt!
Heel veel succes en laat even weten wat er nou aan de hand was!
lfs. Monique
 
Terug
Bovenaan