Begrijp het nu echt niet meer, ben wanhopig!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Zoals ik jullie in mijn laatste topic meldde, heb ik een  zeer regelmatige cyclus van 26 dagen. Met 1 uitschieter van 28 dagen, dat was de laatste keer.
Als ik 26 dagen aanhoud, dan had ik 28 januari ongi moeten worden. Niet dus.....
Als ik 28 dagen aanhoud, had ik vandaag (30 januari) ongi moeten worden. Ook niet dus.
Ik vanmiddag getest maar negatief.

Maar voel me ellendig. Constant krampen in mijn buik, moe, moe en nog eens moe en heel hangerig. Kan het maar niet uit mijn hoofd zetten. Ben ik nu wel of niet zwanger?? Ik weet het niet meer. Wanneer kan ik nu het beste testen?
Hellup....... geef me tips? Heb het idee dat ik gek word van onzekerheid....

Liefs,
Desperate Camel

Hey Hoi

Ik heb voor mijzelf besloten dat ik als ik deze keer 'overtijd' ben (het ligt voor mij net iets anders omdat ik net een miskraam heb gehad, niet wee wanneer ik ongeveer ongesteld moet worden en het schijnt dat er naar een miskraam nog veel zwangerschapshormonen in je bloed zitten waardoor je zwanger kunt testen terwijl je he tniet bent) ik één week wacht met testen. En nu weet ik dat dat er leuk staat en dat als het eenmaal zo ver is ik het waarschijnlijk ook niet vol houd om zolang te wachten. Maar het is in ieder geval een leuk streven. Ik raad jou aan om nog een paar dagen te wachten en het dan nog eens te proberen. Ondertussen moet je toch een beetje proberen je gedachten op iets anders te zetten anders is het zo'n teleurstelling als je niet zwanger blijkt te zijn.

In ieder geval veel succes de komende dagen

Yvonne

het is heel vervelend maar je kan echt alleen maar afwachten meid!of je bent zwanger en hebt nog niet genoeg hormoon in je urine,waardoor de test(nog negatief is,of je menstruatie blijft uit door de spanning omdat je zo graag zwanger wil zijn.ik zou denk ik ook wanhopig worden als ik overtijd was en testen niks uitwezen.ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt.tis ff shit als ik ongi word,maar ik weet wel waar ik aan toe ben.jij hopelijk snel ook!veel geduld toegewenst.van jezelf gek maken word je alleen maar ellendig.

hoi camel,
ja het is wel klote zo he maar ik sluit me bij kari aan!!
dus helaas ook dat wachten wat je helemaal niet wil horen natuurlijk,
maar test nog ff over 2 dgn en hoop dat je ons het goede nieuws kan vertellen!!
ik duim voor je gr voetbalgek xxx

Terug
Bovenaan