Hallo moeders,Hier een kort geschrijf van mij.Ik ben onlangs bevallen van een tweeling(meisjes)met 29 weken en 3 dagen.Mijn oudste dochter,ABIGAIL is helaas op 10 november overleden ,na 4 maanden haar best gedaan te hebben.Ik kan het nog steeds niet geloven dat zij er niet meer is.Huil elke dag nog,omdat t te heftig voor mij is,oktober 2010 een miskraam van 16 weken,en 5 jaar een zoontje bij 33 weken verloren .Ik kan het echt niet meer aan.waarom ik?????????????
en het werk !!!!!!!!!!!!ik krijg de ruimte niet om het te verwerken.ik wordt gedwongen weer te gaan werken .en van de collegas,dit heb ik echt niet verwacht.
Maar ja zo zie je maar hoe het leven is.
Graar wil ik in contact komen ,om te uiten wat mij is overkomen,met moeders die hetzelfde hebben meegemaakt.(e-mailoisonds10@hotmail.com)
en het werk !!!!!!!!!!!!ik krijg de ruimte niet om het te verwerken.ik wordt gedwongen weer te gaan werken .en van de collegas,dit heb ik echt niet verwacht.
Maar ja zo zie je maar hoe het leven is.
Graar wil ik in contact komen ,om te uiten wat mij is overkomen,met moeders die hetzelfde hebben meegemaakt.(e-mailoisonds10@hotmail.com)