behaarde buik

Hoi meiden,

Ik hoorde vandaag van iemand dat als je
meer haren op je buik krijgt je meer mannelijke hormonen heb en dus een jongen zou krijgen, wat denken jullie?

Ik heb wel al een leuke jongensnaam bedacht: jelle-luca de meeste mensen vinden de combi Italiaans en Fries niks, wat jullie?

Groetjes Liz
 
Hallo Liz,

Is echt klinklare onzin wat ze je verteld hebben. Ik heb namelijk buiten mijn streep op mijn buik ook meer haar op die plek en krijg zeker een meisje.

Laat je niets wijs maken, er zijn zoveel van die fabels!!

Veel succes nog in je zwangerschap!!

Groetjes, Keesje
 
Hoi,

Ik vind het een hele leuke naam juist!
Maar dat moeten jullie helemaal zelf beslissen, laat je toch niet leiden door anderen, het is jullie kind!

Succes!

Liefs Mariska 2
 
Hoi Liz,

Ten eerste vind ik Jelle-Luca een hele leuke originele naam.

Ik ben zwanger van een jongen en ik had nog niet van dit "bakerpraaktje" gehoord, maar het was mij al wel een tijdje opgevallen dat ik meer haargroei op mijn buik heb sinds ik zwanger ben. Niks ernstigs gewoon de normale blanke haartjes, maar het is wel meer. Toeval???

Nou ons mannetje gaat Jesse Alberto heten, ook een gekke combinatie. Fries-Spaans. Ik vind het geweldig.

Nou veel plezier met je zwangerschap en succes.

Groetjes Angela
 
Hoi Liz,

Ik heb ook meer haar op mijn buik.
Mwah, meer dons eigenlijk!
Ben erg benieuwd wat 't wordt, jongetje of meisje.

Ik vind het juist wel leuk die combinaties!
En laat de mensen maar lekker lullen, het is jullie kindje.
Voor anderen is 't toch vaak wennen een wat apartere naam.

Wij verklappen onze namen nog niet.
De mensen zien 't wel op 't kaartje (of waarschijnlijker horen ze 't van de opa's en oma's!!!).
 
hahaha wat grappig dat jij over die haartjes op je buik schrijft, want ik begon me net gisteren af te vragen of dat normaal was ? Ik heb ze dus ook. maar nu weet ik daus dat anderen dat ook hebben. Ik vind jelle-luca een mooie naam. en het doet er toch niet toe wat een ander denkt, jullie moeten dat helemaal zelf weten ! Mijn schoonmoeder zei laatst toen we het over namen hadden: als ik het maar makkelijk kan uitspreken ! hahaha nou daar kijken we niet zo naar hoor, als je iets leuk vind dan wennen ze er maar aan ! hahaha. maar we hebben al 2 korte namen. (nee ik verklap ze niet, zo uniek zijn ze !)
iemand had het ook over jesse alberto, nou mijn man heet alberto en dat vind ik een hele mooie naam want die hoor je bijna nergens.
veel succes !!! Merel+
 
hoi,

ik heb ook veel meer haartjes op mijn buik gekregen (donker...)
maar het is volkomen onzin dat je dan een jongen zou krijgen. al die bakerpraatjes zijn onzin.
als je het echt zeker wilt weten moet je een echo laten maken, dat is de enige manier om vast te stellen of het een j/m wordt.
en een naam moeten jullie echt helemaal zelf bedenken...je man/vriend en jij moeten het mooi vinden.
als je dan persee mijn mening wilt horen; ik vindt luca wel redelijk maar jelle (friese namen) vindt ik niks. ik vindt zowiezo een dubbele naam lastig. maar het is jullie keuze.
geniet van je zw.schap en je kleintje
liefs van sandy
 
Bedankt voor jullie leuke reacties, zal me wat minder van andere proberen aan te trekken. Vanmiddag nog!! Zegt zo'n mevrouw in de winkel nou jij bent zeker al op het eind nou ja zeg!! Ik ben nu 21 weken en pas 4 kilo aangekomen das niet zoveel toch?

De combinatie van namen komt voort uit het feit dat ik Luca erg leuk vind en mijn vriend jelle dus vandaar.
Volgende week heb ik een pretecho dus dan zullen wij het weten waarschijnlijk.

Fijne zwangerschap allemaal en tot schrijfs. groetjes Liz
 
Terug
Bovenaan