behandeling afgebroken

A

Anoniem

Guest
Was vandaag bij de Gyn voor een echo en helaas er zit een forse cyste.
Dus helaas wordt deze behandeling afgebroken. Ben niet heel erg teleurgesteld (dat komt waarschijnlijk wel weer als de  er zijn) Dus berg je maar als het zover is (haha)

Veel succes allemaal!

Groetjes Belle

Tjee wat jammer...
Was jouw eitje doorgegroeid tot een cyste, of zat die cyste er gewoon naast een eitje?
Ik heb een aantal behandelingen gehad dat mijn eitjes maar bleven groeien en doorgroeiden tot een follikelcyste. Mooi balen, want geen eisprong en dus ook gen spontane menstruatie. Mocht ik weer aan de provera om die op te wekken.

Nou heel veel sterkte (ook alvast voor als de rode duiveltjes zich laten zien, want dan heb je het misschien nog wel harder nodig dan nu...)

He meid,

Wel sh*t hoor, gelukkig ben je er zelf rustig onder, maar het blijft natuurlijk wel Kl**te. Meid op voor de volgende ronde en duimen voor betere tijden.

groetjes Cindy

Wat vervelend voor je zeg, dat je nu deze maand helemaal geen kansen hebt! Ik hoop dat die cyste snel weer weg is en je verder kunt kijken. Moet dat nu vanzelf verdwijnen of moet daar nog iets aan gedaan worden? Heel veel sterkte hoor!

Liefs, Anke

Hi Belle,

Heh getsie zeg. Heb je dat weer!
Vind dat je er verbazingwekkend rustig onder bent... maar je zegt zelf al wacht maar tot de  er zijn. Ik berg me nu al voor je denk ik...
Moet je nu zelf afwachten tot de  er zijn of krijg je daar medicatie voor? En wat gaan ze doen met de cyste, moet die uit zichzelf weggaan of ????.
Nou wat een vragen vuur ik weer op je af.
In elk geval sterkte nu en we merken wel als de  zijn losgebarsten.

Liefs Scorpy

Hoi Belle,

Balen!!!! Ik hoop voor je dat de cyste vanzelf weggaat en dat je straks weer gewoon verder kan gaan!

Groetjes Kippie.

Hé Belle, wat vervelend zeg! Was je bezig voor IVF? Ik heb hetzelfde gehad dan in onze 1e IVF ronde. Ik heb toen medicijnen gehad om weer ongesteld te worden en daarmee zou de cyste vanzelf verdwijnen. Helaas gebeurde dit niet, dus hebben ze hem alsnog verwijderd en toen zijn we weer doorgegaan met de 1e poging.

Succes!

Groetjes, Pleun

Hallo allemaal,

bedankt voor de reacties!

Als het goed is moet deze cyste gewoon vanzelf weggaan als ik weer ongesteld wordt. En of het uit   een ei een cyste is geworden, geen idee. Misschien een beetje sloom van mij maar ik dacht dat het vanzelf weg zou gaan. Ik moet overigens nog wel op dag 3 voor een uitgangs echo, om te kijken of ie echt weg is. En tot die tijd gaan we gewoon wachten (en uiteraard verder met het leven). Huis verkopen enzo en verbouw plannen maken voor ons nieuwe huis. Genoeg afleiding.

Succes allemaal en jullie horen van mij!

groetjes Belle

Terug
Bovenaan