Behandeling is van start gegaan!!! en nieuwe NOD

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Nou we zijn net van start gegaan met de icsi behandeling, heb net de eerste hormoon injectie gezet....pffffffffff wat zag ik er tegenop...toch wel zenuwachtig!!
en idd vandaag ongi geworden, in mijn geval gelukkig want anders mocht ik zondag niet met het tweede hormoon starten..zo raar..18 rondes hoop je dat ie niet komt en nu..kon niet wachten!
Mijn nieuwe NOD hou ik op 26 mei ronde 19 (met icsi) als het goed is heb ik 13 mei de punctie en twee dagen later terugplaatsing,dan een week of 2 wachten...
een spannende tijd voor ons dus!!

Iedereen weer toitoitoi

he Petra,

Superrrr zeg wat een fijn nieuws en ik snap dat je er zenuwachtig voor was hoor het is ook niet niks allemaal maar dat wordt inderdaad erg spannend de komende weken ben ook erg benieuwd hoor voor julllie ik gun het jullie van harte wie weet wat het allemaal zal brengen voor jullie deze maand ik zal in ieder geval voor jullie duimen!!

Heel veel succes de komende dagen, hou je ons wel op de hoogte dat vind ik wel fijn hoor!

succes Chili xx

Petra en man,
heel veel succes en sterkte gewenst en ik hoop voor jullie dat na jullie na al deze moeite eindelijk beloond worden door een prachtige zwangerschap!
Succes!
Inge

Terug
Bovenaan