Behandeling spruw veel werk

<p>Hi,</p><p>Mijn dochtertje van 3 weken heeft spruw. Waarschijnlijk al vanaf de geboorte, maar de witte tong werd aangezien voor melkaanslag. Dus we zijn er wat laat bij. Gisteravond begonnen met een behandeling met medicijnen van de huisarts en volg de hygiëne maatregelen tot de letter (denk ik).</p><p>Mensen, wat een gedoe! Er gaat super veel tijd in zitten en doordat het allemaal lang duurt is ze vaak te moe voor de 2e borst, ook al bied ik die wel aan. Dus komt ze ook weer sneller voor een voeding. Behalve de nachtvoeding (dan doe ik 'even snel' kokosolie) ben ik er de godsganse dag mee bezig. Mijn knokkels zijn al ruw van het constante handen wassen. </p><p>Tot zover mijn klaagzang... ga ik te ver of herkennen jullie je hierin? Ik hoop dat dit niet te lang duurt, want dit vind ik enorm lastig vol te houden... </p>

Neee mijn zoontje had het toen onze dochtertje weerd geboren blijkbaar van haar zei had geen last mijn zoontje heel erg wat ik deed was handen wassen voor na eten als ik aan hem geweest ben niet constant. Af toe handgel en spenen uitkoken en flessen deed ik ochtend avond. Na paar dagen was het over en me dochtertje had nergens last van

Ja het is veel werk. Gelukkig had mijn man er plezier in het babymondje in te smeren, want dan kon hij ook eens wat doen.

Terug
Bovenaan