Behang pulken....

Jaja, toen we naar dit huis verhuisden vorig jaar was ik superblij.
Er was een pippi langkous kamer. Geweldig voor Feline. En wat heeft ze gisteren gedaan en vandaag weer......... behang gepulkt.
Dus de mooie behang rand met pippi erop is gescheurd. Wordt dus als we er iets aan gaan doen netjes gestuct en dan geschilderd, geen behang meer.

En van wie ze t heeft..... Ik had zowat geen behang meer op mijn muren...

groetjes Maris

Hey Maris,

Herkenbaar hoor! Nou heeft Dylano geen behang op zijn slaapkamer, maar wij hier wel beneden.. En hij heeft er al eens een heel groot stuk vanaf getrokken :-S Maar gelukkig is die plek een beetje beschut door t gordijn.

Maar jammer dat ze dat gedaan heeft hoor... Er zal vast een heel klein stukje een beetje los hebben gezeten, en dat zag ze als een leuk bezigheidje ;-)

Liefs Deb.

Hahaha! Ja, dat scheelt dan wel weer hé?

Heeft Feline nog niet op de muur getekend ;-)
Dylano al wel.. En ook op t bankstel en op tafel hihi.

Deugnietjes zijn het!

Liefs Deb.

Hoi Mariska,

Sven heeft dit met stickers. Overal waar stickers opzitten gaat ie ze eraf pulken. Zo ook van al zijn speelgoed. Had ie een supermooie tractor gekregen waar dus ook stickers opzaten. Die zijn er al voor de helft af. Nu heb ik in de aanhanger van de tractor maar gewone stickers geplakt en die mag hij er dan afhalen.
Het is wat met die kids he?

Groetjes,
Maike

Hoi Debby,
Ja Feline heeft al op de vloer, de muur en de tafel getekend. De tafel en vloer zijn weer schoon, maar de muur niet. Gelukkig moeten we toch alles hier nog stucen en schilderen te zijner tijd. haha.

Hoi Maike,
Dat van die stickers herken ik wel. Feline heeft een afstandbestuurbare cars auto en daar zijn ook al wat stickers vanaf.

groetjes Maris

nee, hier geen pulkers. Nooit gedaan ook.
wel een poepsmeerder. De oudste heeft, toen hij rond de twee was, een keer zijn muur onder de poep gesmeerd. En toen ik de kamer inkwam en uitriep: WAT HEB JIJ NOU GEDAAN, stopte hij van schrik het handje waarmee hij hij de poep had gesmeerd in zijn mond. Whahahahahahahahaaaaaa. Ik stond echt te gruwelen!!!

Terug
Bovenaan