behang, roze of toch maar niet

Manlief had iets wat moeite dat er met een meisje zoveel roze in huis komt en dat was ik ook wel met hem eens dus ik dacht we doen geen roze behang. Roze krijg je vanzelf wel met de accesoires en alle kleding.
Staan we in de behangzaak. Pakt hij volledig roze behang met een bloemetjes motief. Terwijl ik met hem besproken had dat het wel leuk was om het behang wat neutraler te houden en daar met assecoires verder een woezel en pip kamer van te maken.
Daar volgde dus een discussie waar we dus niet uitkwamen. Aangezien ons zoontje van twee en half er ook bij was en het al een lange tijd duurde werd die er ook niet vrolijker op en zijn we uiteindelijk zonder behang en met een slecht humuer weg gegaan.

na een aantal pittig discussies verder wordt er uiteindelijk morgen een mooie behangtje wit met pastelkleurig bloemen motief op geplakt.

helaas moeten we nu nog het behang voor ons zoontje uitzoeken. help!!!!!!

ja dat is wel lastig hier bemoeid mijn vriend zich er niet mee moet ik zeggen die laat het aan mij over de inrichting en kleuren heeft hij bij alle kinderen gedaan hij vindt eigenlijk alles wel best dat is wel makkelijk

de moeder van mijn vriend riep meteen geen roze muren!!!!! dus nu hebben we een muur met pip behang ( http://www.pipstudio.com/nl/behang/traditional/pip-chinese-rose-roze-behang ) .

we hebben wel gekozen om maar 1 muur te doen en de rest wit en rustig te houden zo dat het niet te word .

ik heb ook nog behang over en daar wil ik misschien iets mee doen maar weet nog niet wat.

( ps heb ook woezels en pip )

de moeder van mijn vriend riep meteen geen roze muren!!!!! dus nu hebben we een muur met pip behang ( http://www.pipstudio.com/nl/behang/traditional/pip-chinese-rose-roze-behang ) .

we hebben wel gekozen om maar 1 muur te doen en de rest wit en rustig te houden zo dat het niet te word .

ik heb ook nog behang over en daar wil ik misschien iets mee doen maar weet nog niet wat.

( ps heb ook woezels en pip )

wel grappig dat de trotse vader helemaal op roze sprong. ik zou het niet zo erg vinden zolang hij er maar voor zorgt dat het over een paar jaar opnieuw wordt behangen :). De muren in de kamer van onze baby waren wit en de vloerbedekking was al blauw. dus ik dacht daar doen we niets meer aan . een paar knuffels her en der en dan is het al gauw een kinder paradijs. we moeten alleen de baby nog toevoegen :)

grappig hoor.. zou je toch niet verwachten van een man, hahaha. Het wordt straks leuk als ze dan haar eigen behang mag uitkiezen als ze ouder is. Zo wilde onze oudste behang van het mooiste visje van de zee... knalblauw! We hebben het op maar twee muren gedaan en de rest wit, want die witte muren werden door de reflectie toch ook blauw :) Jongste dochter gaat nu op die kamer slapen en ze wil lila muren, dus de visjes gaan weg... We hebben nog twee rollen behang over die gebruiken we voor 1 muur op de babykamer, die nu beplakt is met bloemetjesbehang ;-)

Onze babykamer is licht roze, wit en grijs. Mijn vriend en ik hebben samen het behang uitgekozen en de stofjes voor de letters van haar naam en voor de rest mag ik zelf bepalen wat ik allemaal in de kamer wil. Gelukkig hebben we wel dezelfde smaak, dus er kan niet veel mis gaan.

Met dat overige pip behang kan je misschien letters bekleden of dakjes van vogelhuisjes. Misschien heel eenvoudig foute fotolijstjes vullen met dat behang en aan de andere kant van de pip muur hangen, zodat het wat terug komt.
In ieder geval niet weg gooien, want je kan er veel leuke dingen mee doen.

Onze baby kamer is zandgeel met een behangrand van winnie the pooh. Verder een aantal schilderijtjes van winnie en een lamp van winnie en de gordijnen ook van winnie. Allemaal heel leuk geworden en mijn man was het ook met mij eens toen ik het thema winnie the pooh voorstelde.

Terug
Bovenaan