behang trekken

hee meiden

karlijn slaapt sinds 2 weken in haar nieuwe grote meisjes bed ( meegroeibed dus geen lelikantje meer ) en sinds gisteren trekt ze het behang van de muur dat er dus net 2 weken opzit
ze mocht toen we de kamer gingen opknappen meehelpen met t oude behang eraf halen maar nu doet ze het dus ook bij t nieuwe behang en die was zooo duur :'(
iemand ervaring ermee? of tips hoe ik dit kan afleren?

veel liefs maurilla

helaas hebben wij dit ook in zifjon zijn kamertje, maar het zit aan d eonderkant in d ehoek dus heb nu het bedje ervoor geschoven. Heb je het stuk nog ?
(zifjon had het versnippert in zijn mond)
Dan kan je proberen weer opnieuw te plakken en anders met een restantje proberen. Soms als je naar de winkel gaat en het uitlegd kan je een stuk van de proefrol krijgen/kopen. Leg duidelijk uit aan je kleine meid dat dit het mooie behang is en er niet af mag. Dan maar hopen dat ze het begrijpt. en anders een kastje of iets voor het mooie stuk zetten.

gr van mariska en Zifjon 19 maanden

Ik zou niet echt weten wat je er tegen kan doen, maar de kindjes snappen echt al veel, dus misschien uitleggen?
Als ze behang gescheurd heeft, straf geven?

Ik weet het niet zo goed, maar wens je er veel succes mee,

liefs marina

Jasmijn is net overgegaan van de babykamer naar haar eigen meidenkamer. Ik was bang dat ook zij aan het behang zou gaan pulken. Daarom heb ik een klamboe opgehangen boven haar bed. Zo kan ze er niet direct bij. De poten van het bed staan op de klamboe zodat ze hem ook niet omhoog kan doen om als nog bij het behang te kunnen.

Succes ermee.

Liefs Trudi

hahahaha daar heeft mn vader me dus voor gewaarschuwd.
ik liet nathalia ook meehelpen met behang aftrekken
maar toen zei mn vader dat ik dat beter niet kon doen, omdat ze het dan waarschijnlijk ook met t nieuwe behang zou doen.
dus toen ben ik maar gelijk gestopt :D
gelukkig heeft ze t ook niet gedaan.

tja.. wat je er aan kan doen??
geen idee eigenlijk.
misschien idd een klamboe op hangen, of t bedje verder van de muur af zetten.
en als je t ziet uit leggen dat t niet mag??

liefs, do

hoihoi

karlijn heeft al vanaf dag 1 een klamboe om haar bedje zitten maar die trektze gewoon aan de kant en anders zijner nog muren waar mooi behang op zit en daar is ze nu dus ook begonnen :S
k heb helaas geen mogelijkheid om haar bedje vn de mur af te zetten ( weet ook niet of dit verstandigs aangezien e er dan nog beter bij kan ) of de plekken te verbergen achter kasten omdat het kamertje piepklein is ( 2 bij 2 )

heb verder ook uitgelegt dat ze geen behang trekken mag maar juffie is oostindisch oof hihihi
ze weet donders goed dat ht niet mag maar doet het toch
verder luiserd ze heel goed :
wil; je een snoepje ga je mee dada enz
dat hoord ze goed maar dingen die niet mogen wat gezegt word hoord ze niet

hmmm toch maar eens de oortjes laten nakijken??;)
hahahahaha
ondeugende aap

veel liefs maurilla

Terug
Bovenaan