Behang zou af en toe wel handig zijn...pffff....

A

Anoniem

Guest
Kunnen jullie kleine schattige ukjes de laatste tijd ook zo dwars zijn.
En ongeduldig...

Voorheen was ons kleine manneke superrustig en kon hij ook best even ergens op wachten als dat nog was...maar de laatste tijd...pfff...
Hij zet echt meteen een keel op als hij zijn zin niet krijgt en kan ook absoluut niet meer wachten.
Ik probeer wel consequent te blijven en er niet aan toe te geven maar in wordt er momenteel zo moe van.

Hij slaapt ook helemaal niet zoals anders. Hij wordt s'nachts steeds wakker. Zodra ik hem een aai over zijn bol heb gegeven en hem weer lekker heb ingestopt slaapt hij weer, maar hij heeft dit nooit gedaan en ook overdag slaapt hij veeeeeel minder.
Ik heb er al over gedacht om zijn ochtendslaap te skippen maar om 11.00u valt hij om van de slaap.
Om vervolgens 20 minuten later weer klaarwakker te zijn...

Zou het een sprongetje zijn? Herkennen jullie het?
Ik wil mijn eigen mannetje weer terug...

ooooh heel herkenbaar. ook hier gaat het zo.
is het dat ze iets niet meteen krijgt hoppatee een driftbui.
is iets niet naar haar zin, komt er weer een driftbui.
maar helaas ik heb geen behang hihi
gelukkig slaapt ze wel goed. overdag en 's nachts. en eet en drinkt ze ook weer normaal
dat wou ze dus ook niet meer. het was iedere keer schreeuwen.
het zal denk ik wel   bij de leeftijd horen.

groetjes danielle

Hier gelukkig geen echte driftbuien, wel gaat ze huilen en zielig kijken als ze iets wil pakken wat ze niet mag hebben en wat ik dan vervolgens dus afpak. Maar als je haar dan afleidt is het gelukkig snel afgelopen.

hihihi, Issie, wat een geweldige titel! En zooooo herkenbaar . Hopelijk gaat het snel over... Al hebben wij trouwens wel laatst behang gekocht.

Succes & sterkte,

KT

ps, jengelt Efraim ook zoveel? Daar krijg ik echt een punthoofd van. Ik kan geen kop koffie drinken zonder dat mijn allerliefste dochter aan mijn broek staat te trekken van 'ik wil ook' om vervolgens te gaan mekkeren (en dat kan je vrij letterlijk nemen, zucht) als ze het niet mag.

Hier ook erg herkenbaar zeg! Alleen dat het bij Chloë zo is dat ze altijd al erg driftig en ongeduldig is geweest.
Maar zij is ook erg aan het rommelen met haar slaap en we doen dan ook maar even een lap.
En dat aan de broek hangen kan ze ook ontzettend goed en daar word ik ontzettend moe van!
Het gaat wel weer over, toch???
Sil

Ik hoop het wel Sil! Gelukkig dat jullie het ook hebben.
Pffft....ik wordt er momenteel echt niet goed van.
Jengeldejengeldejengeldejengel....
Vooral de box is de laatste dagen echt een ware ramp.
Hij houdt het ook gewoon vol tordat ie naar bed gaat aan toe.
Maar ik geef niet toe...mamma heeft nog steeds een heeeeele lange adem.
Al smacht ik momenteel weer naar een beetje mee gezelligheid in huis.

Vandaag heb ik hem maar een slaapje laten doen en dat ging vrij goed.
Hij heeft vanmiddag van 12.30 tot 15.10 geslapen dus daar was ik wel weer blij mee.
Alleen is hij dan dus onder het avondeten niet te genieten...

Sterkte mamma ´s met jullie ukkies!
En hopelijk komen er snel weer betere tijden aan.

Hier hebben we ook wel jengeldagen hoor. Da's inderdaad niet fijn.
We proberen dan maar naar buiten te gaan want dan gaat het meestal beter dan binnen.
Ook Thomas vindt het woordje "nee" niet leuk om te horen en dat gaat ook hij flink tekeer.
Gisteren was het de hele dag mis met hem maar vandaag heeft hij geen kik gegeven; we hadden weer het liefste manneke van de hele wereld in huis.

Lieve Issie en andere mama's; blijf inderdaad volhouden en achter dat driftkikkertje schuilt een heel lief kindje!

Liefs Ida

Hier nog zo'n drifkikker en jengelaar. Zit het in de lucht ofzo?

Toch wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben met zo'n energieslurper.
Floris is ook extreem éénkennig opeens. Hij was altijd een allemansvriend maar nu hangt hij alleen maar aan mijn broekspijp. Zodra ik de deur uitloop, gaat hij heeeeeeel hard huilen (zelfs papa is niet goed) en hij wil  continu worden opgetild. Ik hou maar in mijn achterhoofd dat het een fase is die ook weer voorbij gaat maar je wordt er zo moe van....

Groetjes Femke

Terug
Bovenaan