behangidee kinderkamer?

A

Anoniem

Guest
wie van jullie creabea’s heeft nog een mooie foto van de kinderkamer met bahangprint oid...
Ik wil graag Stijn’s kamertje veranderen en iets op de muur maar ik weet niet wat. Dacht eerst gewoon aan een poster maar op er zijn zoveel meer megelijkheden. Jullie?

Dank!

ken je deze site al: www.zuuz.nl?

Daar heb je hele leuke muurstickers.

succes
Marielle

ps: ik heb de vlinders gekocht voor op het behang van mijn dochter!

Wel prijzig, maar waanzinnig mooi
http://fotomuur.wfcommerce.nl/

Hé bedankt!
Inmiddels heb ik hier vanalles besteld maar niets voor de kamer van Stijn , oeps. Wel magnetische schoolbordverf voor een wandje in de keuken. Kunnen Stijn en ik lekker op kliederen. En superleuk fotolijstjes behang voor het toilet... Maar voor het kamertje van Stijn weet ik het echt nog niet. Ik bedacht mij nl dat het nu juist lekker rustig is en dat hij misschien wel bang wordt van een grote print op de muur , dus ik ben er nog niet uit.

Dus als er nog meer tips zijn???

Hey S, wij hebben dit behang op Finn z'n kamer.
Als ie een jaar of 3 is, is dit natuurlijk absoluut niet vetcool meer en zal er wel iets van Bob de Bouwer of Spiderman moeten komen, maar wij zijn er in iedergeval heel blij mee.

Succes met zoeken!

Ben toevallig net ook aan het behangen. We willen Wieteke namelijk op een grotere kamer laten slapen, aangezien ze op de kleinste kamer van het huis slaapt en nu ze uit de wieg is en haar ledikant er in moet is dit toch wel heel erg knus aan het worden.
Ben net klaar met behangen, ga nu nog verven en dan verder inrichten.
Ik heb het expres rustig gehouden (alles is effen behang, lime kleur). Wel erg zonnig en licht. Ze heeft oranje taft gordijnen met voile erover heen waarop bloemen staan. Verder wil ik de muur 'decoreren' met foam stickers van Raffi & Co. Volgens mij wordt het wel gezellig, maar ben dus nog druk bezig. Kan dus nog geen foto maken, want het is er nog een bende. Als het af is laat ik het eventueel wel even zien.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Voor de kamer van mijn zoontje hebben we de behangbeesten gebruikte van
www.inke.nl
Erg gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoihoi,

Ik heb wel eens gehoord van een crea moeder die niet ging behangen, maar op de kale muur zelf een schildering ging maken. Klinkt heel moeilijk, maar met een goede dia projector kun je toch hele leuke dingen maken: je projecteert het plaatje op de muur en overtrekken maar en dan inkleuren!
Ik houd het zelf nog in gedachten "voor later". En een groot vlak met schoolbordverf vind ik ook erg leuk!

Succes!
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan