Behoefte aan NOD lijst??

Hallo lezertjes

Er wordt momenteel geen lijst bijgehouden. Als jullie willen wil ik dat best doen. Graag jullie gegevens dan even vermelden ok?

gegevens:
-naam
-leeftijd
-ronde
-nod

Als jullie het niet erg vinden vermeld ik geen mk's. Het gaat gewoon om de nod dag en te zien wie er weer lekker in spanning zit

groetjes Costa

Hoi Costa,

lijkt me een goed plan, maar aan mij heb je niks, de vorigen waren 22 mei, 2 juni en 18 juli. Zie jij de logica? Ik nog niet. Voor die tijd had ik de mirena, voor mijn vorige zwangerschap was het ook rampzalig. Maar eens starten met tempen, misschien verschaft dat duidelijkheid.

Groetjes!

Hoi
Ja ik ken dat. De laatste 3 maanden dan. Voorheen was ik regelmatig, kon de klok erop gelijk zetten. Maar ik blijf uitgaan van 26 dagen. Ik heb ook een mirena gehad maar die heeft volgens mij minder impact op je lichaam als die eruit is dan als je met de pil stopt. Er zitten minder hormonen in dacht ik. Nou ja in ieder geval, als ik weinig reacties krijg houdt het gewoon op.

groetjes Costa

Hoi,

Wanneer je wel een NOD-lijst maakt mag je mij er wel voor de 15e augustus opzetten. Weet het niet precies maar ga daar dan maar van uit.

Naam: Ineke
Leeftijd: 30
Ronde: Doe maar ronde 5...
!e kindje!!!

Groetjes Ineke

Hoi Costa,

Goed idee om weer een NOD-lijst te maken.
Hier heb je mijn gegevens:
Naam: Kat
Leeftijd: 31 jaar
Ronde: 4 (2E kindje)
NOD: 30 juli

Ben benieuwd wie wanneer NOD heeft!
Groetjes, Kat

hey meisje,

Ik heb een tijdje hier de NOD-lijst bijgehouden, ik heb hem ook bijgehouden tot nu toe met gegevens van meiden die hier komen. Ik had hem er alleen niet opgezet omdat er weinig nieuwe meiden en gegevens bij waren gekomen, op alleen hele vervelende berichten na (miskramen) en daarnaast een aantal zwangeren. Ik zal de gegevens wel even hierop zetten, dan kun je ze kopieren.

Solleke

Terug
Bovenaan