Behoeftes 2

Ik heb best verbaasd de berichten gelezen in het bericht behoeftes. Ik zal eerlijk zeggen, dat ik niet wist dat er zoveel vrouwen zijn die het probleem hebben dat de man geen zin in gemeenschap heeft met de zwangere vrouw.

Sommige mannen vinden hun vrouw niet meer aantrekkelijk, anderen zijn bang dat de ongeboren baby schade zal lijden.

Ik vind toch dat een vrouw dit eigelijk niet zomaar hoeft te nemen. Het lijkt mij erg als mijn man me zou zeggen 'sorry ik voel me nu je zwanger bent niet meer tot je aangetrokken'.

Orale seks is toch heel anders, dan gaat het alleen maar om de behoeften van de man op dat moment, en dat vindt ik toch wel erg egoistisch.

Ik weet niet beter of mijn man voelt zich net zo aangetrokken tot me als anders, sterker nog hij vindt me er vrouwelijker uitzien! Hij houdt van me zoals ik ben ook nu!

En misschien stom maar hoe zou mijn man terwijl hij al die 9 maanden het bed met me deelt het vol kunnen houden om 9 maanden geen gemeenschap te hebben? Dat red hij niet, en ik zou dan zeker gaan twijfelen of hij niet op andere manieren aan zijn trekken zal komen. (dan weet ik wel dat sommige mannen hierin heel sterk zijn anderen minder)

Daarnaast moet je eens vragen aan je man/vriend, wat er gebeuren zal als er na de bevalling bijvoorbeeld nog 10 kilo aan je lijf blijft zitten, hij je dan wel weer sexueel voelt aangetrokken tot je?? Als hij ja zou zeggen, waarom nu dan niet??
 
Ik denk, weet eigenlijk wel zeker dat dat niet ligt aan het feit dat hij je niet aantrekkelijk meer vind. Ik ben zwanger van de tweede en heb 2x hetzelfde meegemaakt. Nu ben ik zelf ook niet echt in de mood tijdens de zwangerschap, maar hij ziet (en dat hebben veel mannen) zijn vrouw of vriendin tijdens de zwangerschap niet echt als minnares, maar als de moeder van zijn kindje en dat is puur tijdens de zwangerschap want daarna is alles weer koek en ei hoor. Natuurlijk zijn er andere manieren om sex te hebben, maar wat zijn die paar maanden op een mensenleven. Ik denk dat de vrouwen er tijdens die maanden er meer moeite mee hebben dan de mannen dat de man er geen zin in heeft. Ik denk toch echt dat men dat moet respecteren, als alles achter de rug is is er naar alle waarschijnlijkheid niks meer aan het handje ook al zitten er wat meer kilootjes aan, zo ja, dan zit er gewoon echt iets fout in de relatie.
 
Tka, ik weet het ook niet zo goed. Ik ben nu voor het eerst zwanger en ik weet dus niet over hoe hij daarna over mijn lichaam denkt.

Ik heb zeker aan de mogelijkheid gedacht dat ie iemand anders heeft, maar hij zegt dat het echt niet zo is. wat moet ik dan geloven? ik zit ook maar met die dikke buik op de bank.

Ik wacht gewoon maar af, maar echt fijn voel ik me daar niet over. Ik voel me echt afgewezen door hem. Maar wat doe ik daaraan behalve erover te praten?
 
Zeg anoniem boven mij, er zijn ook ensen die postzegels verzamelen erg belangrijk vinden maar die zeg je toch ook niet dat theezakjes ook erg leuk zijn? Geen leuk onderwerp? Niet lezen!
En voor M. : Wist je dat orale sex twee kanten op kan...
 
Nou ik vind dat je echt geen gelijk hebt anoniem van 8:39!!! Seks is echt wel belangrijk, en ik vind het belachelijk dat mannen hun vrouw afwijzen. Ik vind het geen normale reactie, en ik kan me voorstellen dat sommige vrouwen hier erg mee zitten, ik zou me ook afgewezen voelen!
En inderdaad wat M zegt: mannen 9 maanden zonder gemeenschap geloof jij het????
 
Terug
Bovenaan