Donderdag avond had ik bloedverlies, en voor mijn gevoel best veel. Het was ook ook helder wat ik zo zag. Ik schrok me dood. Dacht dat ik weer een miskraam zou krijgen. Heb ongeveer de hele avond gehuild en die nacht giga slecht geslapen. Gister morgen gelijk maar de vk gebeld. En ze zorgde ervoor dat ik die middag nog terecht kon in het ziekenhuis voor een echo.
Gelukkig konden ze het vruchtje vinden met een kloppend hartje!!! Er was ook geluid bij dus hebben het nu ook gehoord. Het vruchtje was mooi gegroeid, hij is nu 1.13 cm groot!!! (najah klein). Er zat wel een bloeduitstorting wat een dreigende miskraam is. Maar de kans is redelijk klein dat het daardoor mis gaat. Maar wel groter als bij iemand die dat niet heeft. Dus ik moet echt rustig aan doen. Ik mag wel werken, maar niet zwaar tillen, sporten enzo....
Maar we zijn helemaal happy dat het gelukkig goed zit.
Gelukkig konden ze het vruchtje vinden met een kloppend hartje!!! Er was ook geluid bij dus hebben het nu ook gehoord. Het vruchtje was mooi gegroeid, hij is nu 1.13 cm groot!!! (najah klein). Er zat wel een bloeduitstorting wat een dreigende miskraam is. Maar de kans is redelijk klein dat het daardoor mis gaat. Maar wel groter als bij iemand die dat niet heeft. Dus ik moet echt rustig aan doen. Ik mag wel werken, maar niet zwaar tillen, sporten enzo....
Maar we zijn helemaal happy dat het gelukkig goed zit.