behoorlijk geschrokken!!!!

Donderdag avond had ik bloedverlies, en voor mijn gevoel best veel. Het was ook ook helder wat ik zo zag. Ik schrok me dood. Dacht dat ik weer een miskraam zou krijgen. Heb ongeveer de hele avond gehuild en die nacht giga slecht geslapen. Gister morgen gelijk maar de vk gebeld. En ze zorgde ervoor dat ik die middag nog terecht kon in het ziekenhuis voor een echo.
Gelukkig konden ze het vruchtje vinden met een kloppend hartje!!! Er was ook geluid bij dus hebben het nu ook gehoord. Het vruchtje was mooi gegroeid, hij is nu 1.13 cm groot!!! (najah klein). Er zat wel een bloeduitstorting wat een dreigende miskraam is. Maar de kans is redelijk klein dat het daardoor mis gaat. Maar wel groter als bij iemand die dat niet heeft. Dus ik moet echt rustig aan doen. Ik mag wel werken, maar niet zwaar tillen, sporten enzo....
Maar we zijn helemaal happy dat het gelukkig goed zit.

Oeh dat meen je niet! Dss echt schrikken! Nou zou dus heeeeeeel rustig aan doen als ik jou was! Maar dat zul je vast en zeker doen!

Gelukkig kon je terecht bij de vk en was allee helemaal goed met jullie besje!

Liefs

Ooooo wat één schrik!!! Lekker rustig aan doen meid! Maar wel heel fijn dat het goed was met jullie kindje en dat ze het hartje al konden zien en horen kloppen!

Hoi meid dat is enorm schrikken. Met mijn zoon kapte er iets in mijn buik en verloor ik bloed. Heel veel bloed. Bij de echo zag je een enorme hematoom (bloedplek) zitten. Pas in week 20 was het over. Bij mij zeiden ze rustig aan, bij bloedde weer gaan liggen dan kan de wond weer helen. Ik had volgens de gyn. net zoveel kans op een miskraam dan bij iemand anders. Ik vertel je dit verhaal zodat je weet dat het goed kan gaan. Rustig aan en inderdaad niet tillen.

Hery meis, wat een enorme sdchrik.maar bloeduitstorting, wat bedoel je daarmee???In het vruchtje of ernaast???
Wel super fijn dat je het hartje heb horen kloppen.xxx Nance

naast de vruchtzak zit een bloeduitstorting. Wat goed te zien was op de echo.
Ik doe zeker rustig aan. Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Zelf maak ik me niet heel veel zorgen erover. We gaan er vanuit dat we vrijdag weer een mooie echo te zien krijgen.

Terug
Bovenaan