behoorlijke pijn rond en boven mn navel

A

Anoniem

Guest
Hoi
ben nu 26 weken zwanger en sinds een paar dagen doet mn navel en vooral daarboven erg pijn.
Wie weet wat dit is en/of heeft dit ook gehad.
groetjes jolanda

Hoi hoi,

ik heb dat ook!! Ik ben nu 32 weken en heb dit sinds ong. 24 weken om de 2 weken een aantal dagen. Een soort trekkerig, enigzins stekende pijn. Ik denk zelf dat dit is omdat de spieren en het weefsel daar opgerekt worden, want bij mij komt het vooral is ik merk dat ook de buik ineens weer iets harder groeit. Het gaat in ieder geval bij mij elke keer vanzelf over, en de baby lijkt er ook geen last van te hebben.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

gr. Peet
(32 +1 wk)

Hoi

Ik had het ook met ongeveer 30 weken. En het werd steeds erger, op een gegeven moment had ik een bloeduitstorting.
Na de bevalling voeld je een hele dikke streng zitten, een verdikking. Toen bleek het dus een navelbreuk te zijn. Onschuldig hoor, maar wel lastig. Pas na 3 maanden had ik er weinig last meer van. Nu soms (na een jaar) kan het nog wel eens een beetje gevoelig zijn (littekenweefsel).
Dus je kunt een beginnende navelbreuk hebben, wat heel onschuldig is en waar ze niks aan kunnen doen.

Terug
Bovenaan