beide eileiders afegsloten

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik wordt dinsdag in het umcg geopereerd aan mijn   eileiders deze zijn namelijk aan het uiteinde afgesloten. Dit nadat ik vorig jaar een bbz heb gehad. Wie heeft er ook zo'n operatie gehad? Want ze kunnen niet zeggen of er 1 eieleider verwijderd moet worden of dat deze hersteld kan worden.
Ik hoop dat er iemand is met ervaring die mij iets meer kan vertellen.

gr. Sabrina

Hallo Sabrina,

Ik heb onlangs hetzelfde meegemaakt dezelfde uitslag kreeg ik na een kijkoperatie 12 Januari en mijn wereld storte kompleet in . Omdat wij een kinderwens hebben heeft de gyn aangeraden om mijn linker eileider te laten verwijderen (hydrosalphinx ) en de rechter te laten voor wat het was . Ik kan je vertellen dat die operatie (31 maart) heel erg is meegevallen het is op dezelfde manier gegaan als met de kijkoperatie, laprascopistisch dus met 3 kleine gaatjes . het herstel is heel snel gegaan en wij zijn nu bezig met de 1e ivf behandeling 16 Juni mag ik testen of het gelukt is .

Ik wil je heel veel succes wensen voor dinsdag laat het op je afkomen en maak je niet te druk.

Groetjes Daniëlle

hallo kleintje 27,

Moest jij van te voren ook hormoon tabletten slikken? En moest je lang in het ziekenhuis verblijven?
En in hoeverre waren jouw eileiders afgeloten?

gr.Sabrina

Hoi Sabrina,

Wat bedoel je met hormoontabletten ? Wij hebben geen voortraject gehad als je dat bedoelt we zijn gelijk doorverwezen voor ivf.

Mijn ene eileider zit potdischt de andere daar zat vocht in dus die is verwijderd voor de ivf. Vocht kan een miskraam veroorzaken dus daarom was het beter deze eruit te laten halen.

Terug
Bovenaan