Beiden kinderen in dezelfde maand jarig

Wie heeft dit ooit meegemaakt dat de eerste kind in de maand is geboren en de volgende ook in dezelfde maand geboren is na twee jaar?
Hoe vinden jullie het zelf? Ik hoor het wel

Mijn zus en ik schelen 2 jaar en 2 dagen wij hebben hier nooit geen problemen mee gehad. Als het zo uit komt waarom niet?

Het lijkt me niet ideaal, maarja.. soms niks aan te doen.

Vriendin van me heeft er 3 in augustus jarig en 1 in september (13, 18 en 25 augustus en 1 september) dus 4 kinderen jarig in 3 weken tijd! Echt niet handig, maar ze maken er elk jaar 1 groot feest van eind augustus en dat heeft ook wel weer wat. Je hebt alle verjaardagen wel in 1x gehad, dat is makkelijk.

Mijn broer is een maand eerder jarig dus redelijk dicht op mekaar... En ik ben er eentje van een tweeling dus weet niet beter als dat ik mijn verjaardag deel en dat als kind het startsein om je erop te verheugen werd gegeven voor mijn broers verjaardag. Ik vond het altijd wel makkelijk en soort van overzichtelijk

Hier!! Precies 2 jaar er tussen...
ach die kids weten straks niet beter dan dat ze het samen vieren.. Lekker makkelijk, in 1 keer klaar.. Ik zie het probleem niet

Bij ons zit er bijna 2 jaar tussen... op 10 dagen na. Het is zoals het is. Vind de verjaardagen op zich niet zo erg bij elkaar. Bij ons zijn ze alleen eind december en begin januari jarig. Dus los van de verjaardagen hebben we ook nog de feestdagen voor en tussen in. Dat maakt het vind ik wel drukker. Ons idee is om het samen te vieren voor ze en als dat niet op de dag van hun verjaardag is, gaan we dan nog iets leuks doen met het gezin op hun dag. 

Bij ons schelen ze straks wss 2 jaar en een maand. Zijn niet in dezelfde maand jarig. Maar wss wel minder dan 4 weken. Ik wil de verjaardagen straks dus lekker samen vieren. Scheeld een hoop rommel, geld en je hoeft je huis maar 1x op zn kop te zetten ipv 2x in korte tijd. Mijn nichtjes zijn 11 dagen na elkaat jarig. En vieren het ook al 2 jaar samen. Heb ze nog nooit over gehoord. Ieder eigen taart en cadeautjes. En hun dag is goed!! Zo zie ik het ook. En ga er straks dus zeker van profiteren ?

Terug
Bovenaan