Beiden kinderen in dezelfde maand jarig

Wie heeft dit ooit meegemaakt dat de eerste kind in de maand is geboren en de volgende ook in dezelfde maand geboren is na twee jaar?
Hoe vinden jullie het zelf? Ik hoor het wel

Die van mij eerste 17 jan karig en de 2 de is nu uitgerekend op 16 jan tja ik denk meer je maakt zelf lastig ook makkelijk ik maak me niet druk om

Hee, mijn dochter is 6 juli 3 geworden. En onze zoon is 16 juli geboren. Tja ideaal is het niet, was wel bij dat we haar verjaardag gehad hadden, dat ze iig niet op dezelfde dag jarig zijn?
Hebben haar verjaardag nog gewoon gevierd.
Volgend jaar dus voor het eerst dat ze allebei jarig zijn.

Allebei in oktober maar eigenlijk handig! We vieren het vaak samen zeker nu zo nog klein zijn en later zien we wel ☺️☺️

Hier helemaal 2 op elkaar.
Dochter 14de
Zoon 12de
Voor ik beviel hebben we haar verjaardag een maand eerder gevierd.
En nu van plan om het gewoon samen te vieren en als ze dit niet meer willen, kunnen we altijd verder kijken 1 het ene weekend ander het weekend erna bijv.

Bij de verjaardagen van mijn kinderen zit er 6 dagen tussen. Ik vier het altijd apart. Een verjaardag is voor een kind heel belangrijk en als ze verder uit elkaar jarig waren geweest, zou ik ze toch ook niet samen vieren.Bij nr 1 hang ik slingers op, die blijven wel hangen. Maar ik verander altijd wat dingen en hang de leeftijd op, zo’n ballon. Zo is het toch speciaal voor nr 2 weer versierd!

Niet in dezelfde maand, maar wel kort op elkaar. M'n oudste wordt eind september 3 en de jongste wordt zo'n 2 weken later 1. Nu vieren we het nog in 1x, maar dat is ook omdat de jongste er nu nog geen weet van heeft. Dus waarschijnlijk vieren we het over een paar jaar wel apart, als de jongste ook door krijgt dat ze jarig is.

Hier 2 jongens op 9 en 12 december jarig. Was toen heel blij dat 5 dec voorbij was en ze dus ook niet op dezelfde dag jarig zijn. Wij vieren de verjaardag altijd gewoon samen, vooral omdat dec al zo’n drukke maand is. Vervolgens hebben we ook nog een dochter gekregen op 13 jan, dus ook lekker kortbij.

Terug
Bovenaan