Bekaf door een slapende heup :-s

Hey,

Slapen is sowieso al een uitdaging voor velen van ons geloof ik, ook hier is dat niet anders helaas.

Afgelopen nacht spande echter de kroon aangezien ik helemaal niet heb kunnen slapen door een slapende heup

Ik kan niet op mijn zij liggen (welke kant maakt niet uit) zonder tintelingen in mijn heup. En op mijn rug kan ik niet slapen.

Ik zit nu op mijn werk, maar voel me alsof er een trein over me heen is gereden. Vanmiddag even de huisarts bellen of die wat weet.

Heeft íemand hier ervaring mee? Ik heb er eigenlijk nooit iets over gehoord...

ZZZzzz

Slapende handen, billen  en knieën, daar ben ik mee gepest de afgelopen dagen. Het hoort erbij schijnt.... Had ik ook last van tijdens mijn vorige zwangerschap dus het zal wel. Maar het is zeer irritant, vooral als ik 's nachts naar de wc moet en de helft werkt niet mee

Ik gebruik de voedingskussen nu af en toe en dat helpt wel een beetje, alleen is dat ding groot en onhandig in bed dus belandt hij halverwege meestal naast bed.....

Ben benieuwd wat je huisarts ervan zegt!!

Gaap!! (hihi)

Groetjes,
Rosanne

hi.
ik ken je probleem.
ik leg nu een kussen tussen mijn benen.
als je af en toe wel ff op je rug rolt en je benen even helemaal uit elkaar halen en weer naar elkaar toe.

succes

Bedankt voor jullie reacties, blijkbaar komt het vaker voor.

Ik heb net de huisarts gesproken per telefoon. Ze vroeg me toch op het spreekuur te komen, dus morgen maar weer even bellen om een afspraak te maken...

Mocht er iets uitkomen dat echt helpt, laat ik het jullie natuurlijk weten!

Wat je beschrijft klinkt als Meralgia Paresthetica. Dat is een huidzenuw die bekneld raakt door je groeiende baarmoeder. Daardoor heb je een slapend gevoel aan de zijkant van je heup/bovenbeen. Komt veel voor bij mensen die te dik zijn en zwangeren. Het gaat weer over als je bevallen bent!

Hi rubensvrouw,

Bedankt voor je reactie. Ik heb het even gegoogled en dat zou het inderdaad kunnen zijn. Dan hoop ik inderdaad dat het mettertijd overgaat want zo te zien zijn er ook een hoop mensen die er lang last van houden. Ik heb overigens geen pijn, alleen tintelingen.
Ik bereid me er maar op voor dat er niets aan te doen is.

Ik zal het sowieso even oppperen bij de huisarts, dank in ieder geval!

Ik heb er ook last van, en bij mij is het idd na de zwaqngerschappen weer verdwenen.  Na verloop van tijd vergeet je dat kwaaltje weer, totdat ineens tijdens je nieuwe zwangerschap het weer voelt, en dan weet je ineens weer wat je totaal niet hebt gemist tussen de zwangerschappen door!!!

Veel sterkte, het is erg vervelend en je kunt er lang van liggen woelen en draaien.......

Liefs Hilma

Terug
Bovenaan