Bekend making zwangerschap

<p>Wij gaan over ongeveer 1,5 week bekend maken dat we zwanger zijn, nu willen we dit op een leuke manier doen. Iemand nog ideeen of tips? </p>

Hé,
Gefeliciteerd!
Wij gaan het ook volgende week vertellen. Ik had die  kleine van me zus afgelopen weekend te logeren. Ik heb een leuk shirtje laten bedrukken met de tekst... Raad eens, ik word grote nicht. Ik heb super leuke foto's gemaakt en stop dit in een foto lijstje als cadeutje voor mijn ouders en zus en zwager.
Succes! 

Wij hebben het gedaan door een ballon door te prikken. Taart met blauwe of roze vulling is ook tof. Die kun je bij veel bakkers speciaal laten maken.

Ik had een opa en oma survival   blik  daar zat eem pamper en een speen en een mond doekje in  en met een boekje erbij over opa en omas  .
Dat leuk  bij mekaar  ingepakt en gegeven

En aan derest hebben we het bekend gemaakt door een foto  te maken met dat ik een echo foto in mn handen heb mijn vriend een speen in zn mond met papa. En een fles met melk in het midden mer daarop september  2018

Hoi! Wat spannend he om het bekend te maken! Wij hebben een E.H.B.O pakket gemaakt; Eerste Hulp Bij Oppassen, dit hadden we er ook bij gezet. Ik had een mand gemaakt met een rompertje een speentje een knuffel en 2 boeken voor opa en oma, ze vonden het helemaal geweldig. Voor mijn schoonouders niks bijzonders omdat we daar eigenlijk niet mee om gaan, cake met roze en blauwe muisjes. De rest van de familie hebben we het na 12 weken verteld met de echo foto! Veel plezier met bekend maken :) 

Ik heb ook een mooie doos gevuld met allemaal spulletjes, zoals luiers, billendoekjes, flesje, speen, bijtring, hydrofiele doek/washandje, slabbetje, knuffeltje en een rompertje bedrukt met de echo. 
Op de doos een papier gemaakt met daarop : overlevingspakket voor aanstaande opa’s en oma’s. (Voor beide ouders het eerste kleinkind) 

mijn vriend gaat altijd naar oktoberfest in München, dus toen we daar een keer een paar dagen waren, hebben we daar een kleine bierpul gekocht. Op de aankondiging voor de rest hadden we 2 grote bierpullen, 1 met gewoon bier en 1 met alcoholvrij bier en het kleine bierpulletje gevuld met melk. Daarbij de origine echo, een speentje en een mutsje 

Wij wilden het klein houden en hebben een lijstje gevuld met een zelf geknutselde afbeelding met 2 gouden voetjes erboven baby en achternaam en eronder de uitgerekende  maand. De lijstjed staan bij ouders en schoonouders op de kast.
Voor de gender reveal heb ik een filmpje gemonteerd met eerst fotos van ons. Dan de  echos en uiteindelijk its a girl. Had er het nummer daughters van  John mayer eronder gemonteerd. De familie wist dat ze om 1830 nieuws zoude  Krijgen dus zaten allen met telefoon in de hand te wachten. 

Terug
Bovenaan