Bekendmaken zwangerschap gelijk met zus

<p>Hoihoi,</p><p>Gister kwam ik er samen met m'n zus achter dat we beiden zwanger zijn en beide even ver. We zijn zelfs volgens onze berekening op dezelfde dag uitgerekend! </p><p>We vinden het allebei super leuk en dachten dat het leuk is om het samen te vertellen aan onze familie. Heeft iemand ideeën daarvoor, dat het wel duidelijk is dat wij het beiden zijn en niet één van ons?</p><p>We zijn nog maar 5 weken hoor, dus het duurt nog even en hopelijk gaat bij ons beiden alles goed, maar je kan maar vast een idee hebben toch :)</p>

Wat leuk! Ik had hetzelfde met mijn (tweeling)zus. Allebei zwanger van ons eerste kind, superspeciaal. Wij hebben het onze ouders gewoon verteld. We hadden afgesproken hoe we het zouden vertellen. 
Ik: pap, mam we willen jullie iets vertellen. 
Stilte...
Wij zijn.... zwanger! Daarna taart gegeten om het te vieren. 
Ook de bekendmaking van het geslacht hebben we samen verteld. Wij vinden  het al leuk genoeg om het gewoon te zeggen, zonder al die toestanden. 

Mijn schoonzus en ik zijn ook samen zwanger. Wij schelen wel een paar weekjes. Dus ik had het al verteld. Maar om haar zwangerschap aan mijn schoonouders ge vertellen hebben we foto’s gemaakt. Eentje waar ik haar iets in het oor fluister, vervolgens 1 waar ze blij naar mijn buik kijkt. Dan plaatje tussen zoveel weken later. En dan dus dat zij mij iets vertelt en ik naar haar buik wijs. Dit heeft ze in een boekje gedaan met echo en foto van test erbij! Moeders wist niet hoe ze het had ?

Terug
Bovenaan