Bekendmaking geslacht

<p>Morgen hebben wij de 20-weken echo en krijgen we te horen of ons zoontje er een broertje of zusje bij krijgt. Nu ben ik aan het bedenken hoe we het geslacht bekend gaan maken aan familie en vrienden.</p><p>Zelf ben ik niet zo van de gender reveal party, maar vind het wel leuk om het op een leuke manier bekend te maken. Bijvoorbeeld aan dr hand van een video of foto. Bij de eerste zwangerschap hebben we niks bijzonder gedaan omdat we het niet voor ons konden houden haha. </p><p>Hoe hebben jullie dat gedaan? Misschien zit er een leuk idee tussen dat ik kan gebruiken ?</p>

Misschien leuk om je zoontje een shirtje aan te geven? Of een leuke foto maken en die geven?
mijn vriendin had vorig jaar kraskaartjes, moest de familie raden wat ze dachten en  dan krassen, heel leuk!

Wij hebben dmv een knuffeltje gedaan, in ons geval blauw. En gevraagd of opa en oma wilde oppassen tot de baby er was. Met de gedachte dat dit het "favoriete" knuffeltje wordt. Mochten we dan een keer het knuffeltje vergeren dan is er altijd al 1 bij opa en oma :)

Familie van me hadden een taart waar ze muisje overheen gingen strooien, toen haalden ze het pakje met een Tadaaa achter hun rug vandaag en het waren blauwe muisjes. Maar toen ze gingen strooien kwamen er roze muisjes uit. Ik vond dat best grappig! 

Dankjewel voor jullie reacties! Die met die muisjes vind ik wel heel leuk bedacht! 
Vandaag alle voorbereidingen maar eens doen ?

Terug
Bovenaan