Bekendmaking zwangerschap

Hallo Mama's en Mama's to be!

Ik ben op zoek naar nieuwe leuke ideeën om een 4e zwangerschap bekend te maken.

1e was gewoon bellen en de test laten zien.

2e was bij onze dochter met een shirtje aan, en 2 manden vol baby spullen met slabber jullie worden opa en oma

3e was bellen ivm prive omstandigheden en schoonouders ook gebeld.

En nu willen we dus echt iets heel bijzonders maar alles op internet is al zo standaard.

Is er iemand die mij kan helpen??

Liefs Melissa
 
Tja, wij hadden de 3de het in het sinterklaasgedicht verwerkt, maar daar is het nu niet het moment voor..  misschien iets met Pasen en nieuw leven? Lastig hoor... 
De 1e hadden we de echo in ons trouwalbum verstopt en toen ons trouwalbum overal laten zien. En 2de was idd een shirtje bij de oudste met 3+1=4 (mijn man heeft wiskunde gestudeerd).
Vrienden hadden een foto van hun 3 kids met voetbalshirtjes aan met de achternaam. Het nummer op hun shirts was hoeveelste kleinkind ze waren.
Of een foto met zoveel paar schoenen op een rijtje en een paar babyschoentjes. Misschien is dit ook allemaal al afgezaagd, ik weet het verder ook niet.
 
Pfoe, lastig hè! Wij hebben er ook best over nagedacht. Uiteindelijk gingen wij vlak voor het bekend maken een paar dagen op vakantie en kwamen dus terug met souveniertjes. Een van de souvenirs was dan de aankondiging en die gaven we dan als laatste, dus ondanks dat alle ouders wisten dat we het wel een keer bekend zouden maken, zagen het toen niet meer aankomen. Wij hebben een tegeltje laten drukken met tekstje, een puzzel laten maken (zat een puzzel-gek tussen) en krasloten, zogenaamd altijd prijs. Uiteindelijk dus ook niet zo origineel als we hadden gewild, maar wel passend. Onze ideeen zullen vast niet in jullie straatje passen, maar wellicht kun je je eigen combi vinden voor een bepaald moment! Veel plezier met bekend maken ? 
 
Wij hadden net een vakantie achter de rug en deden alsof we onze vakantie foto's wilde laten zien. Dus hadden en video gemaakt met allemaal vakantie foto's en uiteindelijk de zwangerschapstest en echo's 
 
Terug
Bovenaan