Bekendmaking zwangerschap

Hi dames,

Ik had vandaag voor het eerst een positieve zwangerschapstest in mijn hand, nou eigenlijk 3 want we konden het niet geloven!

Nu willen we het al snel tegen onze ouders vertellen, maar we willen dit doen op een leuke, originele manier!

Ik ben erg benieuwd naar jullie ideeen en hoe jullie het verteld hebben!!

X

<p style="text-align: left;">Wat leuk! Van harte gefeliciteerd!!</p>
<p style="text-align: left;">Heel herkenbaar verhaal!! Toen wij de 3 testen gedaan hadden, konden we het ook maar moeilijk voor ons houden!</p>
<p style="text-align: left;">Mijn man is een grafisch vormgever en ik wilde het heel graag op een speciale manier vertellen. Hij heeft een soort familie-logo gemaakt en dit op een koffiekopje koffie laten drukken.</p>
<p style="text-align: left;">Hele leuke reacties op gehad

Bij eerste had ik boekje gekocht van opa en oma Pluis.

tweede kindje aangekondigd op kaartje tijdens kerstpakket wat we voor grootouders hadden als dank voor het oppassen en dat we hoopten dat onze zoon in de zomer ook mag komen met zijn broertje of zusje

Super leuke ideeen!

Wij hebben uiteindelijk dingen op gezocht die we van onze ouders hebben geleend en nog terug moeten geven. Zo hebben we van mijn schoonvader nog een boor staan. Deze zit in een soort koffer en in dit koffertje hebben we tussen de boor een rompertje en de positieve test gedaan. Het idee is dat mijn vriend binnen komt lopen en zegt; Oja, ik heb die boor voor je meegenomen, want die zal je nog wel nodig hebben voor November. Je moet wel ff kijken of die compleet is! En dat hij dan de koffer open doet en de test en romper ziet.

We gaan het vanavond geven en ben echt ontzettend benieuwd naar de reacties!!

Wij gaan het vertellen met pasen. Wij laten een groot chocolade-ei maken met daarin een foto van de echo. Weten alleen nog niet of wij de buitenkant roze/blauw willen of misschien de afbeelding van de echo want dat was ook mogelijk!

Wat denken jullie wat het leukste is?

Wij gaan het morgen aan onze ouders vertellen! Spannend.

Ik heb een fotokader gehaald en kleine schoentjes, heb ik van die schoentjes een foto genomen en bewerkt met een tekst er bij: Je kan me nog niet horen, Je kan me nog niet zien, maar als ik ben geboren, mag ik dan in dit lijstje misschien?

Je kan het eventueel ook met zen echo doen , maar die heb ik nog niet :)

Terug
Bovenaan