bekent gemaakt :)

hoi meiden...

ondanks dat mijn situatie niet echt ideaal is..om het aan de wereld te vertellen...
kon ik t toch niet laten..
t gaat beter deze week..thank god...nou maar hopen dat we niet te vroeg juichen..VK zei ook..dat ze niet echt iets kon bedenken waarop t fout zou zijn..

mja..t genieten ging toch wel een beetje moeilijk..de afgelopen tijd...
t is een beetje raar denk ik..maar door alle reactie's die ik op FB heb gekregen...heb ik flink kunnen genieten vanavond..en dat vind ik toch wel erg belangrijk..

dus stel..dat het is toch niet goed is..heb ik toch nog even kunnen genieten...hoe raar dat ook klinkt en is mis...

dat wou ik gewoon ff kwijt..haha

xxx hilmar

Snap heel goed dat je het kwijt moest. Het is natuurlijk ook fantastisch nieuws. Geniet maar, je weet toch niet hoe het afloopt, dus kun je er net als de verloskundige maar beter vanuit gaan dat het goed gaat.

Lieve Hilmar,

Ik begrijp heel goed dat je het hebt verteld, je wilt tenslotte ook je blijdschap met andere delen ook al zit je in een onzekere fase! Ben blij dat je zoveel leuke/lieve reacties had, zou ook niet anders verwachten en weet je....daardoor voelt het misschien ook iets 'echter'.

Lieve knuff Lynn.

Het is fijn om je lief en leed te kunnen delen, dus snap je keuze helemaal. Bij ons weet ook iedereen dichtbij ons het al hoor. Ik wacht wel nog twee weekjes met Facebook.

Veel mensen zetten het direct ook erop he! Dan kun je wel snel genieten van alle reacties!

Liefs

Wat fijn voor je dat je zoveel leuke reacties hebt gekregen! Ik hoop dat snel alles helemaal goed zit met dat ukkie van je en dat je dan echt kunt genieten!

Liefs

Hé Hilmar,

Wat fijn voor je hoor! Je weet niet hoe het loopt en op dit moment heb je alle recht om te genieten! Ik had precies hetzelfde met het vroeg vertellen aan familie. Ik dacht, liever dat we nu samen blij zijn en later verdrietig zijn als het misgaat, dan dat ik dan alleen maar moet vertellen dat het mis is gegaan... Gek he?

Maar, geniet ervan meid!

Liefs

leuke reactie's..tnx!!

familie had ik t al wel heel vroeg verteld...maar nu ben ik 10+6 dus ga m'n 12e week al bijna in...heb gister toch nog een test gedaan voor de zekerheid..DIKKE streep...en als t wel fout zou zijn gegaan..had dit vorige week..tijdens die bloedingen geweest...en neem aan dat als t wél fout was gegaan...de hcg nu al minder was geweest..en dat is niet t geval...

heb nu bijna tot geen bloedverlies meer..en als ik t wel heb ik t donker gekleurd...dus tja..
al zit ik nu nog wel een week in spanning..en hoop ik zooo dat t hartje klopt..moet ik toch maar proberen op de VK te rekenen..
blijf wel super gevoelige borsten houden..dus das een goed teken ;)

meiden..bedankt voor de reactie's..

en sorry..voor weeeeeer een lang verhaal...daar ben ik erg goed in...helaas...haha

xxx hilmar

Terug
Bovenaan