Beker met of zonder oren?

Minoux drinkt nu veelal uit een rietje, maar dit wisselen we soms af met een gewone beker.
De difrax oefenbeker is zonder oren. Maar we hebben ook een tuitbeker van difrax waar we het deksel nu vanaf laten en die beker heeft wel oren. Soms drinkt ze ook uit mijn beker met maar 1 handvat (gaat er dan niet om dat ze die beker handig vind of zo, maar meer dat ze graag mama's beker wil, haha).
Maargoed, want is nu eigenlijk makkelijker voor een kind? Of verschilt dat gewoon per kind?
Wat doen/hebben jullie?

Groetjes, Bianca

Hoi,

ik denk dat het heel erg verschilt per kind. Tijn die was een knoeier en heeft lang uit een tuitbeker gedronken en daarna uit een beker met 1 oor.
Bente drinkt echter al een maand of 2 zonder problemen uit een IKEA kinderbeker, dit zijn gewoon stapelbekers en hebben dus geen oren.
Ik zou zeggen gewoon uitproberen wat het beste gaat

Groetjes Danielle

bij nathalia is het ook verschillend. de ene keer de tuitbeker, de andere keer plastice bekers zonder oor (ook van ikea), en dan weer de tuitbeker zonder bovenkant (zitten oren aan)
ook pakjes drinken, rietjes, aa flesjes en van die sportdrank dopjes zeg maar, heeft ze allemaal geen problemen mee. ze drinkt alles en ook uit alles hahaha.
wat is makkelijker? ja, geen idee. nathalia heeft wel een voorkeur voor de plastice beker als ze aan het spelen is, en als ze moe is de tuitbeker.
waarom snap ik neit want tuitbeker is veel meer moeite hahahaha

liefs, do

bij nathalia is het ook verschillend. de ene keer de tuitbeker, de andere keer plastice bekers zonder oor (ook van ikea), en dan weer de tuitbeker zonder bovenkant (zitten oren aan)
ook pakjes drinken, rietjes, aa flesjes en van die sportdrank dopjes zeg maar, heeft ze allemaal geen problemen mee. ze drinkt alles en ook uit alles hahaha.
wat is makkelijker? ja, geen idee. nathalia heeft wel een voorkeur voor de plastice beker als ze aan het spelen is, en als ze moe is de tuitbeker.
waarom snap ik neit want tuitbeker is veel meer moeite hahahaha

liefs, do

Hallo,

Ik denk ook dat het verschilt per kind. Onze meid heeft heel lang uit een tuitbeker gedronken.
Ze drink er nu 's morgens haar melk nog uit. De rest van de dag drinkt ze uit een rietjesbeker (difrax) of uit een gewone beker.
Ik heb bekers met 2 oren maar die vindt ze niet zo fijn. De beker van ikea zonder oren vond ze na een tijdje weer helemaal niks. Ze heeft nu van die beker met 1 oor met een smiley erop. Weet niet hoe ik eraan kom maar heb een hele stapel. Die zijn nu favoriet en haar melk gaat supersnel op.
Het is denk ik gewoon een kwestie van proberen.

Groetjes Anne

Die smileybekers komen van de woonexpress, wij hebben ze ook.
Bij ons zijn de rietjes beker en de tuitbeker favoriet maar als ik erbij ben geef ik ook wel eens uit de smileybeker en dat gaat ook best goed...

Groetjes,

ik geef quinten een ouderwetse melkbeker.
die heeft geen oren en is een mooie kleine maat om vast te houden.
hij drinkt er nu een dikke week uit en wil niet meer de tuitbeker.
voor de rest drinkt hij net zo makkelijk uit een rietje,flesje en andere drinkdingen.

groetjes lenie

Terug
Bovenaan