Beker

Er zijn hier vast veel mama's die er al ervaring mee hebben:
Rebecca gaat per maart naar de peuterspeelzaal en dan nemen de kids iets te eten en drinken mee.
Nu is mijn vraag: zijn er goede bekers en welke merken moet ik dan aan denken?

Ik weet nog van vroeger, dat bekers altijd lekten enz. Tas vies en stonk, drinken weg, pakkerige zooi. Dat zal afgelopen 20 jaar wel sterk verbeterd zijn.
Welke kan ik goed kopen, welke absoluut niet?
Tips gevraagd!!!!

Groetjes, Marianne

Ik heb een plasic beker (merk weet ik zo niet) maar daar staat Bolt op, je hebt hem in draaidop maar ook met tuit (sporttuit) die je eruit kunt klikken met een knopje.... Er zijn er in prinses, dora, piet piraat enz. enz... Je koopt ze bij de blokker, maar volgens mij ook wel bij de xenos en bij de speelgoed winkels...
Met deze bekers heb ik eigenlijk nooit problemen. Jorick heeft deze beker al sinds hij naar de peuterclub ging en nu op de basisschool gebruiken wij hem nog steeds.... Milan kan er ook goed mee overweg, hij heeft alleen niet de draaidop variant maar de tuit. Vind dat toch praktischer voor juf...

Groetjes

de oudste twee hebben altijd pakjes mee naar school en elise krijgt van de peuterspeelzaal drinken dus hoef ik nooit mee te geven

dus eigenlijk weinig ervaring

Wij hebben een Nijntjebeker van Mepal, en verder neemt ze nog wel eens een pakje drinken met pakjeshouder mee of een flesje appelsap met een los rietje.

Wij hebben een Nijntjebeker van Mepal, en verder neemt ze nog wel eens een pakje drinken met pakjeshouder mee of een flesje appelsap met een los rietje.

Voor ilse en Stan hebben wij de bidon van Tupperware.
Lekt nooit. Ze hebben ze soms zelfs in hun bed staan met water (niet dat ze er snachts uit drinken, maar is meer voor het idee). En wanneer deze beker omvalt is het nooit een probleem dat het matras nat is.

X Jeske

Hoi Marianne

De broodtrommels en bekers van mepal zijn allemaal onverwoestbaar. Ik zou alleen niet voor de tuitvariant kiezen. Gijs heeft die nu van Pokemon, maar als er nog een restje melk in achterblijft en hij de dop voor het gemak niet dichtdruk gaat het lekken en erg snel stinken natuurlijk.

Hier dus weer gewoon een beker met een schroefdop en die lekken echt niet.

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan