Bekken instabiliteit?

Heb toch nog aardig geslapen ondanks de emotie maar volgens myn heb ik teveel gelopen gister hadt al poosje last onder in m,n rug maar na t,vele lopen van gister is t,erger en trek het door naar de binnenkant van m,n boven benen en onderin m,n billen en vagina t,zyn geen weeén t,is egale pyn k,loop nu ook erg moeilyk zou t,m,n bekken kunnen zyn wie heeft er ervaring mee

Het zou inderdaad je bekken kunnen zijn. Het uit zich bij iedereen anders. Bij mij was het dat ik dan een scherpe pijn steek in m'n rechter bil kreeg en dan zakte ik door m'n been heen. En bij de 2e zwangerschap had ik er ook wel last van maar minder erg door de oefeningen van cesartherapie. Nu bij de 3e zwangerschap vooral last gehad zoals jij het zegt na te veel lopen, zitten of huishoudelijk werk. In ieder geval heel veel succes en ik hoop dat ze je gauw gaan helpen met de kleine te halen.

Nou ik zit er ook helemaal doorheen die rug.been.en bekkenpyn blyft lopen wil niet zo bar doet megapyn slaap slecht manlief dus ook vindt t,zo vervelend voor hem heb ook mega hoofdpyn k,wou dat k,zelf by de vliezen kon komen dan brak ik ze zelf zolang er nix gebeurd en t,goed gaat met de kleine doen ze nix in t,ziekenhuis

Terug
Bovenaan