Bekken klachten en schoenen

Hoi allemaal, ik heb al veel last van bekken klachten. Hiervoor ben ik in behandeling bij een bekkentherapeute.
Nu ben ik op zoek naar schoenen die hier bij kunnen helpen. Iemand van jullie tips voor bepaalde schoenen?
 
Ik kreeg gisteren het advies om naar een schoenspeciaalzaak te gaan. En daar even de lengte en breedte van de voet goed op te laten meten. Afhankelijk van hoe je loopt zijn er schoenen die wel of niet bij je passen.

Ik draag al jaren Ecco bijvoorbeeld, maar die zijn nu echt te slap voor mij??‍♀️
 
Ik zweer bij Nike air 1. Het moet je type schoen zijn, maar hier heb ik goede ondersteuning aan en kan ik lang op lopen zonder pijn. Ideaal met inlegzolen. Maar zou het eventueel wel navragen bij de podotherapeut of idd schoenen speciaalzaak of die ook voor jou geschikt zijn
 
Bij speciaalwinkels waar je bijv hardloopschoenen kan kopen kan je som dook filmpje van je voeten laten maken als je stukje rent. Daar zien ze dan precies waar je onder je voet meer steun nodig hebt.

Als je gewoon zelf wat wil proberen... Ik vind Skechers erg lekker lopen qua vorm en vering.
 
Terug
Bovenaan