Bekken pijn?

Hi dames.
Ik kan het op internet niet vinden dus misschien kunnen jullie mij helpen. Morgen ben ik 10 weken zwanger. Eigenlijk geen kwaaltjes behalve dan dit;
Ik heb ontzettend pijn (hoop dat ik het goed beschrijf) waar mijn bovenbeen zich aanhecht aan mijn bekken. Is dit bekken pijn? Als ik het opzoek lees ik meer over wat hoger in de bekken pijn. Maar als ik dus op mijn benen sta voel ik constant pijn tussen die botten. Ik hoop dat iemand weet of dit met mijn zwangerschap te maken heeft of dat ik even naar de huisarts moet bellen.

Of het met je zwangerschap te maken heeft, kan ik je niet vertellen. Maar ik zou sowieso naar een fysiotherapeut gaan, als je er zoveel last van hebt. Of je aanmelden voor zwangerschapsgym bij een fysiotherapeut, dat vind ik echt een aanrader. Die kan je helpen met een goede houding en oefeningen om je bekkenpijn te verminderen. Ook als je zwanger bent, hoef je niet te blijven doorgaan met bekkenpijn! Ik heb er in elk geval veel aan gehad.

Vriendin van mij had hier last van, niet zo extreem. Ze is bij de fysio geweest en bij haar was het een vroeg teken van bekken instabiliteit. Ik zou dus even langs de fysio gaan ipv afwachten en doorlopen!

Bedoel je de binnenkant van je bovenbenen? Voelt t als een soort spierpijn? Dan herken ik dit iig wel als bekken klachten en heeft mijn fysio bij mij ook bevestigd. Echter kreeg ik het pas bij ca 26 wkn.
Als het bij jou anders voelt dan zou ik het niet weten. Zou sws een afspraak maken een fysio.

Terug
Bovenaan