Bekken

TWD

New member
Zijn er nog meer die last hebben van de bekken?
Ik heb het in kleine mate, nog niet ernstig...
Moet al wel naar de fysio omdat ik s'nachts pijn krijg aan mijn benen door druk erop...

Verder had ik nog een vraagje...
Volgende maand moet ik naar de longverpleegkundige... Nu vind ik dat al een verschrikkelijk mens, heel betweterig en ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt. Maar vraag me toch af of het niet beter is om nu ik zwanger ben gewoon naar de longarts te gaan...met evt. Longfunctietest...

Liefs
 
Hoi!! dat met je bekken komt me bekend voor... als ik heel druk ben (ben een bezig bijtje haha) en veel sta, loop en buk krijg ik ook echt van veeel pijn van mijn bekken. Ga nu wat sneller zitten en doe wat rustiger aan, die pijn was nl echt verschrikkelijk! doe het wat rustiger aan, ik denk dat het dan wel minder wordt....
 
Heey
Vervelend voor jullie... idd een beetje rustig aan doen dan maar.
Ik was ook bang dat ik er snel last van zou krijgen omdat ik mn bekken 3 jaar geleden recht heb laten zetten. kHeb ook niet zo'n sterke rug mn wervels schieten soms uit zn verband en dan moet ik ze weer recht laten zetten. Gelukkig heb ik tot nu toe nog nergens last van...khoop dat dat zo nog een hele tijd blijft. Suc6 hoop dat je fysio therapie helpt
 
Hoi ,

Ik ben 16wkn en heb al 1 mnd last van me bekken loop bij mensendieck omdat ik zuinig voor mijn fysiotherapieen wil zijn en de mensendieck zelfde oefeningen geeft . Ook heb ik van mijn gyn een bekkenband verwijzing gekregen die helpt bij het lang staan bv bij koken etc .
 
hier een reactie van een sept mama...

Ik weet uit ervaring hoe vervelend bekkenklachten zijn,ik heb de klachten al vanaf dat ik 10 weken zwanger was,zit al in de ziekewet vanaf 16 weken en ben nu 27 weken zwanger..

Luister heel goed naar je lichaam en geef het de rust die het vraagt..

ik werkte als kapster en dat ging echt niet meer ook niet met de bekkenband.

Als ik nu wegga heb ik de band altijd om anders kan ik na 10 min weer huiswaarst van de pijn..
Boodschappen en naar de stad zijn echt een hel voor mij..

probeer met fiesten en wandelen toch dat beetje beweging te krijgen die ik nodig heb...

luister heel goed naar je lichaam....

heel veel succes verder met de zwangerschap.
 
Terug
Bovenaan