bekkenband of niet?

Hallo meiden,
Mijn fysio raadde mij een bekkenband aan maar geen gewone maar een voor je zwnagere buik omdat je bekken nog moeten opengaan. Nu heb ik er 1 gekocht gewoon een buikband van mandela (wat een strakke verschrikkelijk ding trouwens) maar zag er ook 1 van anita voor 38 euro en alleen zo'n bekkenband voor 51 euro. Hebben jullie ervaring met die dingen? Ik ben nu 21w zwanger en moet dus nog ff.
Gr
 
hoi

heb ook bij mijn vorige drie zwangerschappen een bekkenband gehad. heb het toen bij een thuiszorgwinkel gekocht. weet de prijs en merk niet meer want heb het acht jaar geleden gekocht. idd strak maar het houdt de boel wel bij elkaar. op een gegeven moment helpt het zeer zeker. zeker voor lange afstanden en huishoudelijke karwijtjes. mijn vriendinhad een andere soort. leek meer op een buikband en dat hielp echt niet. ik zou anders even bij de fysio informeren welke zij aanraad, heb ik toen ook gedaan. zoals ik al zei het kostte toen ook wat maar gebruik het nog steeds, heb het ook na de bevalling nog gebruikt. zag op een andere site dat de anita juist niet goed is, maar ja dat wete ik dus niet
 
Hoooi, dankje voor je reactie. Ik zag dat ik hem 3 x gepost had :-(
Heb toch die van anita maar gekocht, was koopavond bij prenetal. Moet zeggen hij zit wel lekker. En gaat makkelijk aan en uit. Het is gewoon een losse band voor om je bekken met een stuk extra voor over je buik.
 
Terug
Bovenaan