bekkenband of niet?

Hallo meiden,
Mijn fysio raadde mij een bekkenband aan maar geen gewone maar een voor je zwnagere buik omdat je bekken nog moeten opengaan. Nu heb ik er 1 gekocht gewoon een buikband van mandela (wat een strakke verschrikkelijk ding trouwens) maar zag er ook 1 van anita voor 38 euro en alleen zo'n bekkenband voor 51 euro. Hebben jullie ervaring met die dingen? Ik ben nu 21w zwanger en moet dus nog ff.
Gr
 
Hoi ik draag nu ook een bekkenband ivm bekkeninstabiliteit, maar die kreeg ik van mijn bekkentherapeut en die mag ik ook alleen dragen als ik loop of sta, niet bij het zitten (kan niet eens). Ik weet het merk eigenlijk niet. Maar volgens mij is een buikband niet hetzelfde als een bekkenband, een buikband is bedoeld om je buik en buikspieren te ondersteunen. Mijn bekkenband draag ik veel lager, onder mijn buik. Het maakt dus ook niet uit of ie speciaal voor zwangeren is. Mijn bekkenband is juist bedoeld om mijn bekken wat bij elkaar te houden, door het verslappen van de banden is mijn bekken juist te los geworden. Hopelijk heb je hier iets aan. Groeten
 
Terug
Bovenaan