bekkenband

Ik heb een bekkenband van de fysio te leen gekregen, en op zich geeft het wel steun aan de achterkant, maar dan krijg ik weer last aan de voorkant (harde buiken)! Zijn er meer die dat probleem hebben?

Hoi, misschien draag je de band dan te hoog. Ik heb een bekkenband van de cesartherapeute geleend, zij had 'm de eerste keer bij me om gedaan en de keer erna heb ik haar gevraagd of ik 'm goed had zitten, toen had ik 'm ook veel te hoog.
Je zou 'm ook aan de voorkant iets losser kunnen laten en dan de zij-/achterkanten wat strakker aan kunnen trekken. (Ga er vanuit dat een bekkenband een bekkenband is, dus dat je hetzelfde model hebt als is...)
Laat anders de fysio er nog een keer naar kijken.
Sterkte er mee!!!
Groetjes, J

Hoi Ilci,

Bedankt voor je berichtje. Ik  ging net  op vakantie dus had nog niet de kans gehad te reageren. Ik had de bekkenband op zich laag genoeg zitten, maar toch irriteerde hij kennelijk. Maar op vakantie heb ik hem veel gedragen en is  mijn baarmoeder er denk ik aan gewend geraakt, want ik heb weinig problemen gehad. Ik vind het wel lastig dat je hem steeds aan en uit moet doen als je gaat zitten of fietsen enzo. Meestal doe ik hem nu gewoon heel los zodat ik hem makkelijk ook weer strak om kan doen als ik een stuk moet lopen (bijvoorbeeld bij het winkelen).

Terug
Bovenaan