bekkenband??

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen,

Sinds een week heb ik ineens enorm last van  mijn bekken.
Pijn bij het lopen, bij het opstaan, zitten etc.
Nu heb ik iets gehoord over een zgn bekkenband.
Deze zou je bekken ondersteunen en wat verlichting geven.
Maar waar haal je zo'n bekkenband? Of moet je die laten aanmeten en zo ja, door wie?
Zijn er ook mensen die hier ervaring mee hebben?
Graag hoor ik van jullie.

Groetjes Gea 32 weken en 2 dagen zwanger

hai Gea,
ik heb zelf ook al geruime tijd last van mijn bekken.
Ik draag dan ook al sinds ruim twee maanden regelmatig een bekkenband.
Ik ben er zelf heel erg enthiousast over, vooral tijdens fysieke act. heb ik er veel baat bij. Ik hou het langer vol en de pijn is vaak minder bijtend. Ik heb hem zelf gekocht in een filiaal van Future mama, maar hij schijnt ook te bestellen bij de baby walz of te koop bij Prenatal. Ik kan hem je zeer zeker aanraden!

groetjes Soela

Hoi Soela,

Bedankt voor je reactie. Ik zal even bellen met de prenatal/babyplanet hier in de buurt of zij bekkenbanden verkopen. Dan ga ik er meteen 1 halen!

tx groeten Gea

Hallo Memgea

Ik heb de bekkenband bij een lingerie zaak gekocht.
En ik vind ook dat het goed helpt. Het neemt de pijn bij mij niet helemaal
weg maar merk absoluut verlichting. Als ik hem s' avonds af doe merk ik
echt dat het steun heeft gegeven..

groetjes

moet je zo'n band niet aanschafen in overleg met je v.k.?

Nee dit hoef je niet te overleggen met je VK.
Als je moet wachten tot zij er een adviseert kun je er al weken baat bij hebben gehad.
En anders zouden ze die bekkenbad (babybelt) toch niet zomaar verkopen in de winkel?

Succes ermee!
Ik heb er ook 1 en gebruikte hem veel als ik staand werk deed (strijken bijvoorbeeld).
Nu ben ik al met verlof en heb ik hem minder nodig, maar als ik ga winkelen doe ik hem toch om. Toen ik mijn VK vertelde dat ik er een had gekocht en dat ik er baat bij had, vond ze dit zelfs een slimme actie.

xxx

mama Yvon in spe 32 weken 5 dagen

Terug
Bovenaan