Bekkenband

Ivm mijn bekkenklachten moet ik een bekkenband gaan dragen tijdens lopen en/of staan.

Mijn vraag was wie heeft er 1 over:
Rafys bekkenband SI/SDA brace soepel elastisch meegroeiband 22,5 cm in maar M/L

http://shop.rafys.nl/index.php/productdetails/1062/rafys-bekkenband-sisda-brace-soepel-elastisch-meegroeiband-225-cm

Liefs Ilona
 
jeeej wat een duur ding zeg!!

ik heb een buikband van anita, zijn ongeveer 40 euro en bij mij helpt ie heel goed. nou denk ik dat jou klachten dan erger zijn omdat je zo'n dure moet hebben, maar nee heb er geen over. succes ermee!
 
Ik heb ook al op marktplaats gekeken.
En er waren maar 2 van die soort die mijn fysio heeft voorgeschreven. De andere merken waren volgens haar minder en ik moest wel een brede band gaan dragen en dan nog het liefst met zo'n kruisingbevestiging.
En een nieuw kopen vond ik dus ook erg duur. Dus dacht probeer het eerst hier!!!
Maar ik heb zo'n band uitgeprobeerd en zit wel comfortabel met mijn buik/bekken (niet tijdens zitten of liggen hoor)
 
je kan ze ook huren via carinova of lenen
bij mij zelfde probleem alleen zou het bij mij niet helpen eb een bekken instabiliteit

succes
 
@ Mizzroswitha
Das niet zo fijn bekkeninstabiliteit. Dan wens ik jou heel veel sterkte.
Ik heb zelf 3 x over gehad dat mijn rechterbeen blokkeerde en behoorlijk veel pijn aan had. Omdat ik zelf te veel doorging met zwaar werk (thuiszorg). Dus dan weet ik een beetje hoe jij je voelt.
Nu alleen pijn tijdens staan en als ik (zwaar) moet tillen.

Dankje voor jou tip!
 
Terug
Bovenaan