ik ben 25 weken zwanger van ons tweede kindje. na de zwangerschap van onze dochter heb ik een erg zwakke bekkenbodem gekregen. na fysio heb ik dit weer redelijk goed gekregen. ik vermoed dat ik nooit een hele sterke bekkenbodem heb gehad dus zou het waarschijnlijk ook nooit krijgen. maar nu ik weer zwanger ben heb ik weer erg last van een zwakke bekkenbodem. bij bepaalde handelingen verlies ik urine. bah bah bah
als mijn man en ik aan het donderjagen zijn met onze dochter moet ik soms stoppen omdat ik dan echt na de wc moet want anders plas ik in mijn broek (als het al niet mis was gegaan).
voel me zo stom. herkent iemand dit?? iemand nog goede tips?? ben mijn bekkenbodem wel weer aan het trainen en als ik het niet onder controle krijg ga ik weer na de fysio.
ik ben gewoon erg benieuwd of iemand dit herkent.....
als mijn man en ik aan het donderjagen zijn met onze dochter moet ik soms stoppen omdat ik dan echt na de wc moet want anders plas ik in mijn broek (als het al niet mis was gegaan).
voel me zo stom. herkent iemand dit?? iemand nog goede tips?? ben mijn bekkenbodem wel weer aan het trainen en als ik het niet onder controle krijg ga ik weer na de fysio.
ik ben gewoon erg benieuwd of iemand dit herkent.....