Bekkeninstabiliteit en nog meer "kwalen".

Ik geniet volop van mijn zwangerschap. Ik heb nog 8 weken te gaan. Helaas heb ik last (gehad) van bijna alles wat je maar bedenken kunt in een zwangerschap. Maar het ergste is nog wel mijn bekkeninstabiliteit, rugklachten en aambeien. Hoewel ik regelmatig misselijk ben, geef ik nooit over. Last van maagzuur heb ik met tussenpozen. Ik moet dan vooral goed opletten wat ik allemaal eet/drink. Maar ik wacht vol spanning op mijn meisje. Ja, we weten dus al wat het wordt. Zij zal de vierde meid op een rij worden. Haar zussen zijn 17 jaar, 15 jaar en 12 jaar.

Wat leuk dat jullie een 4e meid krijgen... En wat zullen haar grote zussen daar lekker mee kunnen moederen.. of zijn het geen meiden die van baby's en kleine kinderen houden?
Wij krijgen ook een meisje, en hebben al 2 jongens van 6.. ook erg leuk!

Vervelend dat je zoveel klachten hebt.. Gewoon vervelend dat je niet zo mobiel bent.. en dat het pijn doet! :(
Ik heb gelukkig weinig klachten.. alleen spataderen in en rond mijn liezen.. en dat doet echt pijn met staan en lopen.. Na 5 minuten staan... AU!!
Maar ja.. gelukkig de laatste lootjes.. en volgens de gyn. verdwijnen ze weer als de kleine er is..
Dus daar gaan we voor! haha

Sterkte en succes nog even bij die laatste lootjes..

Groetjes Maike

Terug
Bovenaan