Bekkeninstabiliteit en spit.

Allereerst allemaal een geweldig nieuwjaar toegewenst!

1 januari gingen we bij de familie nieuwjaars wensen brengen, een traditie in onze familie.
Daarna eten bij m'n ouders. Toen ging in door mijn rug, zo leek het.
Ik vond het niet verstandig om terug te rijden, dus bleven we maar slapen. (heb gelukkig altijd een noodpakket schone spullen en medicijnen bij me als we langer dan een uur weggaan, ook voor de kleine Daniël en manlief).
2 januari was het zo erg dat ik bijna niet meer kon lopen. Dus maar naar de huisartsen post toe.
De huisarts constateerde bekkeninstabiliteit (dat wist is al wel) maar ook spit.
En aangezien ik zwanger ben (duh) mag ik alleen paracetamol slikken maar dat helpt niet.
Ik kan dus onze kleine man niet meer tillen, en ik kan maar 3 passen achter elkaar zetten (frusterend) en ik kan niet slapen van de pijn en daarbij komt dat mijn man morgen gewoon weer moet werken en hij kan geen vrij krijgen.
Dus ik baal hiervan. Morgen maar even de verzekering bellen om te kijken of ik thuishulp kan krijgen want ik kan bijna niks meer.
Ik kan wel janken, dat lost ook niks op maar zo voelt het wel. Gelukkig is de kleine buikbewoner nogal aanwezig en dat helpt wel voor de afleiding.

Dames ik moest gewoon even klagen en zeuren...

oww jeetje das echt dubbelop zeg !!!

en spit en bekkeninstabilteit... en iets van een ondersteunende buikband zou dat de pijn niet verzachten/verminderen....

heel veel sterkte/succes....

liefs danielle

Daar zijn we toch ook deels voor, dus als het helpt gewoon blijven klagen en zeuren.

Verder heel veel sterkte, ik hoop voor je dat je hulp kan krijgen via de verzekering.

Groetjes Pauline

sjee dat is ook vervelend zeg!
bij mij werdt met 17 weken een hernia geconstateerd en daar kan ook niks mee gedaan worden in een zwangerschap,fysiotherpapie helpt wel een beetje en mijn zoontje is al 4 dus hoef hem niet te tillen.
leef met je mee hoor!
succes en beterschap!
liefs kim

Hi Esther,

Wat vervelend allemaal. Ik hoop dat je hulp kan krijgen, want daar zijn ze niet zo makkelijk mee.
Heb je al gedacht aan fysio? Misschien dat die je wat kan verlichten? Of een andere vorm van therapie of massage?

Veel sterkte.

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan