bekkeninstabiliteit en werken?

hallo dames,heeft er hier iemand van jullie ook zo een last van het schaambeen en stuitje?
ik heb er behoorlijk last van pff volgens verloskundige beginnend bekkeninstabiliteit dus zou rustiger aan moeten doen.
dit besproken met mijn werkgever.
heb een contract van 28 uren,ik stond 14 uren op ziek en 14 uren werken in de wijk in de verpleging,nu moet ik echter die 14 uren ziek op kantoor komen zitten en vervangend werk doen.dus in totaal toch 28 uren per week,ik vind het toch best veel allemaal en als ik 4 uren per dag op kantoor zit doet mijn stuitje nog meer pijn alleen mijn werkgever schijnt er niet mee te zitten pff iemand ervaring hiermee ofzo?
 
Ik zou aangeven dat je dit te zwaar vind en een afspraak bij de arbo eisen. En als je werkgever daar niet aan mee werkt je gewoon helemaal ziek melden, dan krijg je vanzelf een afspraak bij de arbo.
Heel veel sterkte!
Liefs,
mar
 
jij moet wel aan je rust denken. Niet helemaal reeel van jouw werkgever lijkt me. ziektewet is ziektewet. Ik zou idd met en arboarts gaan praten.
Succes
 
Toen ik erachter kwam dat ik lichte bekkeninstabiliteit had, toen werkte ik al niet meer mijn contract is niet verlengt.
Maar mijn verloskundige zij als ik nog in de schoonmaak had gezeten dat ik moest stoppen met werken en heb meteen therapie gekregen.
Nu gaat het heel goed met me bekken alleen me stuitje doet nog steeds zeer weet soms niet hoe ik moet zitten maar goed nog eventjes.

Hopelijk kan je er wat mee doen anders met je verloskundige erover hebben die kan toch zorgen dat je helemaal de ziektewet in moet.

Succes
 
Ik zou ook heel voorzichtig doen en al zeker niet over je grenzen heen gaan. Ik heb zelf momenteel ook last van bekkenpijn en heb een zittende baan. De ene dag gaat het heel goed en de andere dag kan ik wel huilen van de pijn. Ik zou als ik jou was in ieder geval naar een goede bekkentherapeut gaan, die kan je tips en oefeningen geven om het bekken soepel te houden. En een afspraak bij de arbo kun je altijd aanvragen. Zij kunnen dan een advies geven en de werkgever moet dat dan opvolgen. Succes ermee!
 
Terug
Bovenaan