Bekkeninstabiliteit na val?

<p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica;">Goedemiddag,</p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica; min-height: 13.8px;"> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica;">Een paar dagen geleden ben ik op mijn zij gevallen en dat voelde ik wel, maar niet heel erg. Sindsdien heb ik nu ook pijn bij mijn stuit en bekken. Alles doet pijn, of ik nou zit of loop. </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica; min-height: 13.8px;"> </p><p> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica;">Zou die val bekkeninstabiliteit kunnen hebben getriggerd?</p>

Hee hoi! Balen joh!
Ik verwacht niet dat je er instabiliteit mee veroorzaakt. Maar waarschijnlijk heb je wel een blessure. Ik heb dat toevallig een paar weken terug gehad. Sprintje getrokken en opeens zodanig last van mijn bekken dat ik amper kon lopen. Ik heb veel met warmte gewerkt (op warmte dekentje en lekker in bad) en toch een fysio gezien. 
Zij constateerde meteen dat het overbelast was, want door de hormonen in mijn lijf verweekt alles. Er komt ruimte in de bekken en dat kan dus met verkeerd gebruik of een val overbelast raken. Het was vrij snel over nadat ik haar gezien had en haar oefeningen opvolgde.
Ik zou je aanraden een bekkenfysio te zien. Kleine moeite, groot resultaat!!

Terug
Bovenaan