<p>Hi meiden,</p><p>Momenteel ben ik 35 weken zwanger van ons tweede kindje. </p><p>Helaas heb ik (al vanaf 8 weken, maar de laatste weken op zijn ergst) last van bekkeninstabiliteit. Ik heb constant veel rugpijn en zak veel door mijn benen heen. Hierdoor kan ik op een dag bijna niets, behalve op de bank zitten of op bed liggen. Bekkenfysio, bowentherapie, chriopractie, een bekkenband, bekkenbodemoefeningen, ik heb al van alles geprobeerd, niets helpt. Boodschappen en huishouden moet ik al een tijdje uitbesteden en de enige afleiding die ik heb, is onze dochter van 1,5. (Gelukkig kan ik haar nog wel verzorgen enz, maar dit wordt ook met de week minder). Ook slaap ik heel slecht, wat het allemaal nog vermoeiender en zwaarder maakt. </p><p>Volgende week heb ik een afspraak met de VK om een afspraak te maken met een gynaecoloog in het zh voor eventueel eerder inleiden vanaf 38 weken. (ALS ze dat al doen, want ik weet dat ze dit zelden doen). Het kan ook zijn dat ik mijn tijd moet uitzitten, maar ik hoop zo dat ze me kunnen helpen. Maar tot die tijd, zit ik dus vooral sip thuis te zijn. (Voor mijn vriend ook niet bepaald gezellig). </p><p>Heeft iemand van jullie ook zo iets meegemaakt? Hoe kom ik die laatste weken door? Of misschien dat iemand tips heeft om me een beetje nuttig te maken? Ik ben totaal geen stilzitter, dus dit is echt zo lastig voor me... Ik hoop dat iemand tips heeft!</p>