Bekkeninstabiliteit

<p>Dames,</p><p>Zijn er hier mensen met bekkeninstabiliteit en zoja hoe gaan jullie er mee om?</p><p>Ik ga echt kapot van de pijn, het maakt niet uit hoe ik zit, lig of sta. Ik loop al bij een fysio en werk inmiddels nog maar 3 uur per dag maar het is gewoon niet te doen.</p><p>Ik ben nu 21 weken en ga dit zo echt niet volhouden.</p><p>Een bekkenband mag ik trouwens niet van de fysio omdat ik dan teveel ga doen. </p><p>Daarnaast vind ik het zo zielig voor mijn man,hij doet alles bijna in huis en daarnaast zit hij opgescheept met een heks zoals ik.</p><p>Ik ben daarnaast door deze pijn echt bang voor de bevalling. Als hier ook nog eens weeën boven op komen ga ik denk ik dood ?. Mijn pijngrens is hoog maar heb er veel te lang mee door gelopen.</p><p> </p><p>Liefs x</p>

Alsof ik mijn eigen verhaal lees!
Bij mijn eerste dochter hebben ze me ingeleid wegens de extreme pijn einde van de zwangerschap.

Nu 24 weken zwanger van de 2e en nu al zo erg als toen aan het einde, me aangeraden een rolstoel voor langere afstanden..
Ik ga ook echt er aan onderdoor maar ook te eigenwijs om alles te laten liggen waardoor k steeds verga
Mijn man doet ook alles wat hij kan en k enorm humeurig door de pijn en frustratie van niks doen.
Voel me een invalide.. maar goed aan de andere kant krijgen we er iets moois voor terug maar ik snap je wanhoop 

Tijdens de bevalling merk je de bekkenpijn niet.. en na de bevalling was k overal vanaf gelukkig hopelijk heb k nu weer dat geluk

Succes en sterkte

Liefs 

Hoi! Ik heb bekken instabiliteit gehad bij mijn vorige zwangerschap het begon al bij 15 weken. Ik zat veel op een yoga bal en deed oefeningen ook ging ik naar de bekken fysio en werden de pijnlijke plekken afgetaped ik had een stuiterbal waar ik mee over mijn bil spieren moest rollen. Super sexy haha maar het hielp allemaal wel minimaal. Met 20+ werd de pijn wel iets minder bij mij. Maar een goede zit lig houding zoeken was echt een ellende. Net zoals opstaan en bukken. Zwemmen is trouwens ook lekker om te doen dan ben je lichter in het water en heb je minder pijn. Sterkte ik hoop dat het net als bij mij met de tijd minder pijnlijk word.

Oohh dus het is ook zo dat  het bij een eventuele volgende zwangerschap terug kan komen :eek:
Ik hoop echt niet dat ik ingeleid hoef te worden. Wil heel erg graag thuis bevallen.
En ik probeer er ook echt aan te denken dat ik er iets moois voor terug krijg. Maar op de momenten dat ik bijna in elkaar zak van de pijn ben ik er helemaal klaar mee ?.
Een yoga bal en een stuiteren is misschien nog wel een goede optie om die aan te schaffen. Dankje wel voor de tip! 
En heel veel succes nog dames
Liefs x

Terug
Bovenaan