<p>Hallo!</p><p>De moed zakt mij een beetje in de schoenen en hoop dat iemand tips of een klein beetje hoop kan geven.</p><p>Door te weinig controle van mijn vorige fysio tijdens mijn zwangerschap heb ik 20 weken lang door gelopen met bekkeninstabiliteit. Omdat ze alleen maar zij ajoh tis beetje overbelast beetje masseren en kan je wel mee door.. Geloof me, dit waren de pijnlijkste weken ooit.. Na mijn bevalling kon ik haast niet meer lopen, de verloskundige en kraamhulp gaven aan dat dit niet echt goed is en ik snel naar een fysio moest. 4 weken na mijn bevalling kon ik eindelijk terecht bij een nieuwe fysio. Die vond dat ik er best heftig aan toe was en vertelde dat ik eig al vanaf de eerste klachten rustiger aan moest doen. Dit heb ik gedaan maar pas 4 weken voor mijn verlof. Maar goed zij gaat nu met mij aan de slag. Inmiddels is het al 3 maanden geleden dat ik ben bevallen en heb ik al aardig wat fysio afspraken achter de rug maar merk ik weinig verschil. Het ging ietsjes beter tot ik weer aan het werk moest. Ik heb een kantoorbaan en na een werkdag kan ik niets meer. De pijn is echt vreselijk en zie op slechte dagen de bomen door t bos niet meer. Komt er nog een dag dat de pijn minder wordt en dat fysio, trainen en oefeningen wel echt zijn vruchten gaan afwerpen? Iemand hier ervaring mee? </p><p> </p>